Citaat:Hallo!
Ik ben Justine (Duality op bokt) en ik mag zaterdag 12 september voor bokt mee als fotograaf! Ik vind het onwijs tof dat ik mee mag en dit gaat zeker een hele gave en waardevolle ervaring worden! Ik heb er onwijs veel zin in en ga onwijs mijn best doen om deze mooie dag zo goed mogelijk vast te leggen!
Even wat over mijzelf. Ik ben 20 jaar oud, heb zelf 2 eigen paarden waarvan een een oud manege paardje (lekker penny). Ik fotografeer al ruim 7 jaar waarvan 4 jaar (semi)Proffesioneel en probeer mij keer op keer te verbeteren. Wat is er mooier dan de 2 passies die je hebt (fotografie en paarden) samen te voegen en met anderen te kunnen delen?!
Ik ben op de dag zelf te herkennen aan mijn kleding met mijn logo en website erop! Schroom niet als je me spot om me aan te spreken, ik bijt niet(of toch stiekem wel
)
Mocht je mijn werk willen bekijken dan kun je een kijkje nemen op http://www.jvdbphoto.com
Ik hoop veel bokkers te zien en te spreken en een onwijs leuke dag te hebben (maar dat zit wel goed geloof ik!)

Citaat:Hallo lieve mede-bokkers!
Aankomend weekend is het zover, HorseEvent 2015. Dit jaar zal ik op zaterdag de thuisblijvers op de hoogte houden van alle leuke activiteiten die er op HorseEvent te zien zijn. Aangezien ik geen fanatieke poster ben op bokt zullen de meesten niet weten wie ik ben. Hier ga ik dan maar even verandering in brengen.![]()
Ik ben Sanne van Turnhout, bijna 21 jaar geleden geboren in Ermelo. Sinds ik me kan heugen zit ik al op een pony/paard en kan deze dan ook niet meer weg denken uit mijn leven. Drie jaar geleden heb ik besloten om ook mijn opleiding te richten op paardenbranche, zo ben ik terecht gekomen op de CAH in Dronten waar ik de opleiding Hippische Bedrijfskunde volg. Tot mijn grote vreugde heb ik twee weken geleden te horen gekregen dat ik mag gaan afstuderen!![]()
Verder ben ik elke dag te vinden op stal waar ik momenteel twee paarden rij. Mijn eigen paard start in de Z1 en ook heb ik de beschikking over een 4 jarige die ik start in de klasse L2. Een echte dressuurprikker is wel een goede omschrijving van mij.
Tijdens HorseEvent zal ik samen met Justine het terrein onveilig maken en jullie meer laten weten over de clinics die gegeven worden door:
- Malene Nootenboom met de kennismakingclinic bewust wedstrijd rijden
- Annemarie van der Toorn met de clinic paard,spanning en hartslagmeter
- Bastiaan de Recht met de clinic Grand-prix kür op muziek aan de lange teugel
- Diederik van Silfhout met de clinic van talent tot Europees kampioen!
Ook gaan wij nog kijken bij vier andere clinics maar die onthul ik zaterdag ochtend!
Een kleine hint: de andere vier zijn uitgekozen door Justine
Ik heb er zin in!

Naast de al aangekondigde clinics gaan wij ook nog kijken bij:
- Mans Buurman met De verschillende typen eventinghindernissen nader bekeken: hoe neem je de sprong?
- Bianca Schoenmakers met het Rijden van barrages: snelheid en tactiek
- Albert Voorn met Problemen van een springpaard nader bekeken: Albert Voorn in het zadel
- Audrey Hasta Luego met de Spectale show chevaux en liberté
Ik hoop dat jullie de hele dag met ons mee kijken en genieten van de updates waarmee wij jullie gaan vermaken!
). Ik fotografeer al ruim 7 jaar waarvan 4 jaar (semi)Proffesioneel en probeer mij keer op keer te verbeteren. Wat is er mooier dan de 2 passies die je hebt (fotografie en paarden) samen te voegen en met anderen te kunnen delen?!
(of toch stiekem wel
)