Ik zat wat foto's terug te kijken en het leek me leuk om hier eens een topic van te maken. Mijn dochter Lynn en haar pony Nikita zijn vorig jaar april gestart met wedstrijden rijden. Lynn is nu 12 jaar, haar pony Nikita bijna 20 jaar.
En wat zijn ze gegroeid de afgelopen 1,5 jaar, letterlijk en figuurlijk.
Dus tijd voor een overzichtje.
Na 4 selectiewedstrijden werd ze vorig jaar meteen kringkampioen in de klasse B dus mocht ze naar de Brabantse kampioenschappen.
Erg spannend natuurlijk maar het was voor hun een super leuke ervaring.
Brabantse kampioenschappen outdoor 2014:

Omdat ze nog maar zo weinig gestart was, bleef ze het winterseizoen nog lekker B rijden om wat meer ervaring op te doen en wederom haalde ze het kringkampioenschap binnen dus op naar de Brabantse kampioenschappen indoor:

Ze behaalde hierbij een zeer verdienstelijke 8ste plaats en het werd tijd om een klasse hoger te gaan starten.
Dus afgelopen zomerseizoen zijn ze gestart in de klasse L1 en wederom wisten ze zich te selecteren voor de Brabantse kampioenschappen outdoor 2015.
Ondanks het slechte weer toch een hele leuke dag gehad. Ze reed een hele nette proef maar de juryleden waten het niet erg met elkaar eens. Van de ene jury kreeg ze 190 punten, de ander gaf haar 169. Hiermee eindigde ze in de middenmoot maar ze heeft er weer een mooie ervaring bij.
Brabantse outdoor 2015:

Verder springen ze graag:

En mocht ze afgelopen voorjaar voor het eerst lekker buiten rijden zonder mijn begeleiding

Ponyvoetbal vinden ze ook leuk

En mijn paard rijden vindt ze ook helemaal leuk

Bedankt voor het kijken

!