Lijstje van smurffie +beweging (danwel door een tijd/permanent in de paddock/weide te staan, danwel door minimaal een half uur te bewegen aan de hand, longe of onder de man/mennen)
Als je paard gewoon buiten komt, eten en drinken heeft is het geen probleem hoor!
Cinnepin
Geplaatst: 09-09-15 18:12
Als je pony vol pension staat en lekker op de wei komt kan dat gerust!
Ragdollcat
Geplaatst: 09-09-15 18:13
Dat kun je toch wel zelf bedenken? Als het op stal staat en het is een doe het zelf stal dan vind ik dat echt niet kunnen.
Staat het in de weidemaanden 24/7 op het land en er is toezicht, dan kan het geen kwaad, tenzij het ziek is wat dagelijks verzorgd moet worden en gecontroleerd.
Coyote
Geplaatst: 09-09-15 18:14
Zolang je pony lekker buiten loopt met een vriendje en water en voedsel tot zijn beschikking heeft, lijkt het mij geen probleem Er van uitgaande dat er wel iemand is die controleert op rare dingen.
Kan prima hoor, mits de pony buiten loopt en water en voedsel heeft natuurlijk. Ik kom er ook echt niet elke dag en dat gaat nog steeds goed tot nu toe
Kan prima! als de pony bij een pension o.i.d staat is het helemaal geen probleem, maar thuis zal ik hem wel buiten zetten en misschien wel de waterbak etc wel even controleren, tenzij dit echt niet lukt..