Wereldproblematiek in het klein in onze paardenbak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Wereldproblematiek in het klein in onze paardenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 17:54

Kim Jong- Janouk stelt grenscontrole in volgens Noord Koreaans regime. }>

Onze nieuwe haflinger, Meneer Anton, loopt in de bak naast onze Haflinger Janouk en Fjord Bjorn met stroomdraden ertussen om te wennen.
Janouk heeft het op zich genomen om de grenspatrouille in te stellen. Anton moet in Zuid Korea blijven en Bjorn in Noord Korea.
Janouk mag Fjord Bjorn dan wel niet echt, maar het is wel 'haar' fjord /3 .

Propaganda over de grens schreeuwen wordt meteen afgestraft. ~~}>
Voedselhulp in de vorm van overwaaiend hooi wordt meteen in beslag genomen. ~~}>

En dat ging heel goed tot vanmiddag: Meneer Anton is illegaal over de grens gesprongen. -:(-

Janouk voelde zich geroepen om hem duidelijk te maken dat hij een illegaal was en meteen teruggestuurd moest worden. |o
Flinke matpartij, maar Meneer Anton is niet echt onder de indruk.
Niet slim.

Net hebben ze uurtje met zijn drieën op de wei gestaan en dat gaat prima: want Janouk blijft natuurlijk wel een haflinger: als er gras genoeg is...............
is er wereldvrede en zijn ook illegalen welkom.
:Y) :+: :Y)

ppppffff voorlopig nog niet een goed samenwerkend tweespan

(even korte toelichting: we hebben sinds vorige week een nieuwe Haflinger erbij voor de mensport. De paarden zijn nog aan het wennen samen. Ze moeten straks samen in het tweespan gaan lopen. Her Royal Badness Janouk is behoorlijk bazig typetje: en dat wennen heeft even tijd nodig.)

haar eigen website http://www.chaletparketsport.nl/?cat=6

Janine1990

Re: Wereldproblematiek in het klein in onze paardenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:01

Whahahahahhahahhaa _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

GEWELDIG!!!

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:03

Oh, heerlijk beschreven, ik zag het zo voor me :') . Ik hoop wel voor je dat ze uiteindelijk besluit dat Meneer Anton een permanente verblijfsvergunning krijgt, en mee in het tweespan een zeer acceptabele baan zodat hij geen uitkering hoeft te krijgen :D .

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:04

Merileth schreef:
Oh, heerlijk beschreven, ik zag het zo voor me :') . Ik hoop wel voor je dat ze uiteindelijk besluit dat Meneer Anton een permanente verblijfsvergunning krijgt, en mee in het tweespan een zeer acceptabele baan zodat hij geen uitkering hoeft te krijgen :D .

:') reactie van de maand als je t mij vraagt.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:05

:') :') Misschien volgende keer Janouk meenemen als je naar een menmaatje gaat kijken ? Kunnen jullie met haar mening alvast rekening houden bij het al dan niet aanschaffen van de nieuwe :+

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:07

En ik maar denken dat Anton aus Tirol kwam. :7

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:07

:') :') geweldig geschteven :')

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 18:14

Merileth schreef:

_/-\o_ :D _/-\o_