Jumping September 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

puck12345

Jumping September 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 17:33

Hallo Bokkers,
Een paar dagen geleden had ik ook een topic gemaakt over het vrij springen van Ellegro: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=193&t=1859072 mij leek het ook leuk om een topic te maken over het 'gewone' springen :j

1. Eerst even inrijden.
Afbeelding

2. De sprong van Ellegro :=
Afbeelding

3. En dan DE sprong van Gentiaan _/-\o_
Afbeelding

Sorry dat de foto's een beetje wazig zijn, maar het was al een beetje schemerig. Ik hoop dat dit de pret niet mag bederven :\

Wel heb ik ook nog een filmpje!:

123diezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 22:01

Leuk!! Haha je hebt een magisch oornetje! Op de ene foto is ie dr niet en op de andere weer wel :') :D staat wel echt super leuk dat rode setje!! <3

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-15 16:38

123diezel schreef:
Leuk!! Haha je hebt een magisch oornetje! Op de ene foto is ie dr niet en op de andere weer wel :') :D staat wel echt super leuk dat rode setje!! <3

hahahaha, dankjee

nenahdm

Re: Jumping September 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:23

Sorry als ik nu misschien een pretbederver ga zijn, maar heb zojuist het filmpje bekeken en krijg daar niet zo een goed gevoel bij := Heb je wel eens springles?
Zou graag eerst eens weten of je zelf dingen hebt aan te merken op je rijstijl als je terug kijkt naar het filmpje :) ..

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-15 08:30

xTitanic schreef:
Sorry als ik nu misschien een pretbederver ga zijn, maar heb zojuist het filmpje bekeken en krijg daar niet zo een goed gevoel bij := Heb je wel eens springles?
Zou graag eerst eens weten of je zelf dingen hebt aan te merken op je rijstijl als je terug kijkt naar het filmpje :) ..

Nee ik heb geen springles, maar wel eens gehad. Met Ellegro doe ik dit gewoon voor de lol, een paar sprongen waren wat onverwachts waardoor ik de teugels los liet of geen verlichte zit deed, maar stuiterde in het zadel.

Jumpingnick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 16:28

Zolang je maar plezier hebt ;)

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-15 11:47

Anouk_E schreef:
Zolang je maar plezier hebt ;)

Jaa haha

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:46

Ik wil ook geen pretbederver zijn maar ik vind het er echt niet lekker uitzien, niet alleen het springen maar ook gewoon zo. Hij loopt enorm strak, lijkt alsof hij totaal geen evenwicht heeft in alles wat ie doet.. Ik denk eerlijk gezegd niet dat je op deze manier moet gaan springen, jou zit is ook niet bepaald geweldig.. Zowel met springen als in de draf en galop. Denk echt je beter les kunt nemen, zowel met springen als dressuur.. En jou vriendinnetje mischien ook want dat ziet er ook niet erg plezant uit.

Sorry als ik bot over kom maar ik heb het beste voor met jullie, maar ik denk echt dat dit jullie rijkunsten helemaal niet verder gaan helpen.. En voor de lol, najou dan hoef je geen geweldige springruiter te zijn maargoed..