Dat proberen we toch tenminste...
Genoeg triestige berichten zijn hier nu verschenen denk ik...
Het meeste nieuws post ik natuurlijk allemaal op mijn facebookpagina, maar dit wou ik weer eventjes met jullie delen.
In mijn vorig topic was het weer een triestige bedoeling, maar vertelde ik jullie ook dat het aanbod voor shows enorm aan het steigen is.
[ITP] [afscheidsvideo] Bokkers, ook jullie bedankt...
Dit weekend hadden we 2 shows, één in Zoersel en de andere op de paardendag in Oud-Heverlee.
Ik moet zeggen dat ik enorm mijn kracht haal uit al de enorm steunende berichtjes van iedereen en ik denk dat dit goed te zien was in mijn show van deze zondag.
(Zaterdag was het iets minder aangezien de vele regen en een kletsnatte piste)
Hier dus gelukkig een iets leuker topic, om te laten zien dat er gelukkig ook momenten zijn in mijn leven waarbij ik weer een beetje kan genieten.
Deze twee vriendjes van me doen enorm hun best om mij aan het lachen te brengen.
Ik meen het echt als ik zeg dat ik niet wist dat dieren zoiets in hun mars hebben!
Ik zou zeggen geniet van het filmpje, en nogmaals bedankt voor alle steun!
Verder nog wat foto's die ik doorgestuurd heb gekregen van het fantastisch enthousiaste publiek!

Bedankt voor het kijken & tot de volgende keer!
Als ik links in de piste iets doe hebben de mensen rechts of in de kantine het vaak niet eens gezien, daarom dat je dat soms is een keer moet herhalen + dat je nog eens een volledig halfuur moet opvullen. Dat is weinig als je paarden niet goed mee werken maar heel veel als ze alles doen wat je vraagt! Dan ben je er heel snel door natuurlijk. Maar dat dan liever en dat ik is iets moet herhalen dan andersom hoor hihi
Goh, nu je het zegt, daar had ik nog niet aan gedacht. Natuurlijk is zo één kunstje in 1,2,3 gedaan en dan is er idd, wel eens herhaling. Ik ben ook wel een persoon met een redelijke korte aandachtsspanne.. Dus kan daar aan liggen. Ik denk dat, als je je show in de toekomst wat meer kan aankleden het direct ook een groter showeffect heeft. (Denk bv. aan speciale kleren voor jezelf) Al snap ik ook wel, mede door wat er achter jouw shows zit, dat je het wel graag 'puur' houdt.