Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hedel en zuidlaren staan zeker op de agenda maar vroeg me af of er dus nog andere markten zijn met een goed aanbod van trekpaarden.
. Brooijmans zie ik alleen volwassen paarden op de site staan. Ik zoek een jaarling merrie met een uiteindelijke stokmaat van max. 1.65, middenmaatje dus.

. marjotje82 schreef:Er is wel aanbod in veulens jaarlingen en twee jarigen wbt trekpaarden.
Alleen is er nauwelijks aanbod in de leeftijd van 2+. Als ze al te koop komen zijn ze zo weg zeker degenen met staart.
Het heeft niks met de oudere garde te maken. Er is gewoonweg meer vraag dan dat er aanbod is.
Je kunt brooijmans bellen, zijn site is niet up to date. Piet holster (de hitsert)uit zuid Beijerland heeft er een aantal lopen. Andrie de Buck uit oostkaprlle ook.
Vd Heijden of v Bommel kunnen je idd ook goed helpen. Op internet kun je vrij weinig vinden je zult bovenstaande echt even moeten contacten voor het actuele aanbod zeg maar.
Heel veel succes met je zoektocht!