Eindelijk kon ik, Yeah eindelijk kon ik is gaan zwemmen met mijn paardje!!
Mijn paardje en ik die het beide nog nooit gedaan hadden ( Margie komt uit het manege werk en ik was manege ruiter) gingen vol goede moed mee met de rest !!
Met overtuiging ging ze steeds dieper het water in, eenmaal dieper in het water, dan waar we normaal komen met buitenrit naar het strand moest ze natuurlijk wel even lekker spetteren haha.
We hebben heerlijk gezwommen, beetje gek vond ze het wel.
Het ging zo van:
Ik raak de bodem... Toch maar zwemmen... Ik raak de bodem... Toch maar zwemmen...
Zo wist ik al dat Marg een loner was in de wei, maar ook hier was het weer duidelijk te merken.
Met paarden dicht om haar heen, dacht ze jaaa dagggg. Maar toen ze de ruimte had genoot ze heerlijk !
Dus daar was ik dan met me pony samen heerlijk aan het genieten van de zomer, het water, de vrijheid !
Ondertussen is Margie al meer dan een jaar van mij en genieten we samen heerlijk van het leven.
Zie ons oude topic:
Manege paard naar privé paard.
[ITP] Manege paard naar privé paard.
(jammer genoeg doen niet alle foto's het meer)
Natuurlijk ook nog even een foto van de hele groep, we hebben ook de krant gehaald haha.
Ps: Ik moest deze foto's gewoon even delen omdat ik zoo verschrikkelijk trots ben op me paardje en zo blij ben met haar

En een foto van bijna de hele groep.

En hoe ze er uit zag in 2011 toen ik begon met huren, de eerste foto die ik van haar maakte.