Ik wil even mijn verhaal kwijt!
ongeveer 9 maanden geleden kwam mijn buurvrouw naar mij toe omdat ze had gehoord dat ik al een tijdje gestopt was met paarden.. ze had mijn moeder gesproken over mij omdat ze een verzorger zocht voor haar pony. (helaas geen foto meer van dat paardje) haar paardje had een leuk en eigenwijs karakter wat erg goed bij mij paste. ongeveer 3 maanden heb ik haar verzorgd tot dat ik hoofde dat het baasje van die pony zou verhuizen
. Ik vond het onwijs jammer dat ik weer moest stoppen totdat de eigenaresse van stal naar mij toe kwam om te vragen of ik haar paard zou willen verzorgen omdat zij zwanger was. Ik was nog nooit echt bij dat paard in de buurt geweest dus dat was erg spannend. Hij was 1.70 hoog en ongeveer 24 jaar maar nog heel actief. na 1 maand beide paarden verzorgd te hebben ging het kleine paardje weg. en bleef ik voor Landrac zorgen (het grote paard) dat paard verzorg ik nog steets en het gaat super goed!
In de afgelopen maanden dat ik alleen nog voor landrac zorgde is er super veel gebeurd op stal, ook minder leuke dingen maar ook leuke dingen.
afgelopen week hadden we een mini fotoshoot gehouden met hem.
Ook hebben we oude foto's van landrac te zien gekregen. en hij heeft hoog dressuur gelopen zagen we.
tot op de dag van vandaag heb ik er nog geen spijt van gehad dat ik weer begonnen ben met de paarden
in het begin had ik er nog mijn twijfels over omdat ik ook net was begonnen met een nieuwe opleiding maar heb het super goed kunnen combineren met elkaar.
ik zou zeggen de komende jaren blijf ik sowieso bij de paarden