Pfoe wat was het een spannende dag vandaag! Mijn paard is kreupel en heeft een enorm dikke knie dus afgelopen woensdag de dierenarts er na laten kijken. Hij moest toch echt naar de kliniek om röntgen foto's te maken, omdat het echt van alles kon zijn. Dus vandaag ging die naar de kliniek. Heb zelf geen trailer dus snel geregeld. Gelukkig mocht ik deze van zijn oude eigenaresse lenen wat ik zo enorm waardeer! Zelf ook geen aanhanger rijbewijs en ouders ook niet, maar de gene waar mijn paard staat wilde hem daar na toe brengen. Wat heb ik toch enorm lieve mensen om me heen! Vanmiddag eerst trailer opgehaald en daarna de poging wagen om hem erin te krijgen. Ging niet in één keer, maar ja de laatste keer was ook twee jaar geleden en dat was vijf minuten. En dan richten de kliniek en voelde de spanning al door mijn lijf. Mijn eerste paard en nog nooit eerder naar een kliniek geweest met een paard (gelukkig maar). Op de kliniek werd ie verdoofd en werden er een aantal röntgen foto's gemaakt. Daarop was niets te zien. Eigenlijk was ik daar nog best blij mee want als het een botsplinter was waren we verder van huis geweest. Dus dan maar een echo laten maken. Daaruit bleek dat een van de banden waren beschadigd. Dus ontstekingsremmers mee, gel voor op zijn knie en rust. Boxrust is helaas geen optie omdat hij daar extreem gaat weven en het dus weinig zin heeft, dus maar een klein stukje in de wei afgezet waar hij kan staan. Als hij na die tijd nog steeds niet genezen is moet hij alsnog geopereerd worden. Dus nu maar een spannende tijd tegemoet of hij vanzelf gaat genezen!