Mijn 17-jarig vliegmachien!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CoreMeltdown

Mijn 17-jarig vliegmachien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-15 19:11

Hoi Bokkers,

Afgelopen maand ben ik met enkele vrienden en de paarden er even tussenuit geweest. Het was vooral een wandel'kamp' maar we hebben ook aan elkaar enkele lesjes gegeven. Mijn merrie was de oudste van de hoop, maar had op het einde van de week nog het meeste energie :D. Bij deze wil ik de foto's van mijn 17-jarige merrie met jullie delen. Een beetje achtergrond: ik heb haar sinds februari en ze is mijn eerste eigen paard.

Hier komt ie dan :)

Op wandeling, hiervoor heb ik serieuze angsten moeten overwinnen, maar op het einde kon ik zelfs koptrekken in galop :D.

Afbeelding

Middagpauze!

Afbeelding

Les grondwerk

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Springles

Afbeelding

Dit is nog maar de tweede keer in haar leven dat ze sprong. Ik heb ook geen springervaring. We zijn begonnen met kleine kruisjes en tot hier ben ik geraakt! Supertrots dat ik het aangedurft heb, maar qua techniek trekt het op niets :D.

Afbeelding

En daarna had ik aan de lesgeefster zelf gevraagd om eens uit te testen wat Varoen in haar mars heeft. Aangezien ze een mooie springlijn in haar bloed heeft :). Ze heeft haar niet tot het uiterste gedreven want ze voelde dat ze onzeker sprong, maar ze heeft toch al kunnen laten zien dat ze heel wat capaciteiten heeft, toch zeker voor haar eerste hoge sprongen op die leeftijd te doen. (Cap was echt een vergetelheid van de moment, ik snap niet goed dat we dat over het hoofd hebben gezien)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Die hoogte ga ik waarschijnlijk nooit aandurven, maar ik vind het super om te zien wat ze in haar mars heeft. En je ziet ook echt dat ze het leuk vindt :).

only_debbie

Re: Mijn 17-jarig vliegmachien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 20:54

Ziet er fijn uit! en die vlek wat gaaf!! Zoiets zou meteen aanspreken

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 21:48

Ziet er goed uit, en wat een mooie vacht inderdaad <3

CoreMeltdown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-15 07:51

Bedankt ☺. Ik ben supertrots dat ik zo'n uniek paardje heb gevonden, en dan ook nog met een superkarakter!