I love you for a 1000 years, Gaspard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

I love you for a 1000 years, Gaspard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 22:46

Hoi lieve Bokkers! Sommigen van jullie kennen hem, sommigen niet..
Gaspard, is een draver, van inmiddels 26 lentes jong.
Meneertje heeft artrose maar heeft met zijn 20 jaar mijn hart gestolen, en inmiddels zijn we 6 jaar verder. Veel tegenslagen samen gehad, toen ik nog op hem reed, maar ook daarna. (Enorm koppig, een erg hete draver, zelfs op zijn leeftijd. Geen rem op te vinden.. Ik had geen controle over hem.. Inmiddels zou ik er op kunnen rijden op mijn pinken. Met een touwhalstertje, bitloos, noem maar op en ik kan het met hem) Zelfs ooit overwogen de handoek in de ring te gooien, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet.

Vorig jaar, 23 Juli 2014 had ik afgesproken met Ashley, Ashleydk hier op bokt. Ik wilde een shoot met hem, waarin onze band goed te zien was. Want na alles, hebben we inmiddels een hele goede band. Daar is zij voor 200% voor geslaagd. Vorig jaar heb ik natuurlijk een topic geopend, met mijn top 15. Maar uit 187 foto's, 15 foto's uitkiezen... Ik heb er nog genoeg over! Dus bij deze wil ik jullie heel graag nog even 15 foto's van ons laten zien.

Nogsteeds smelt ik bij iedere foto weer weg. Ik ben zo blij dat ik dit toen gedaan heb! <3
Kijk en geniet mee!

Je leerde me houden van..
Afbeelding

Je leerde me wat wijs zijn is..
Afbeelding

Leerde me vertrouwen..
Afbeelding

En genieten.
Afbeelding

Maar boven al, leerde je me wat vriendschap is.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoef toch niks meer te zeggen? <3
Afbeelding

Only us.
Afbeelding

Zijn allerliefste vriendelijke koppie, let maar niet op die van mij :')
Afbeelding

De eerste foto die ik binnenkreeg. Hij doet keer op keer mijn hart smelten, bezorgd me steeds weer tranen in mijn ogen.
Afbeelding

They say you are 'Just a horse'.. For me, you are my best friend <3
Afbeelding

Afbeelding

Er zijn geen woorden die kunnen vertalen wat ik met dit paard heb, geen woorden, geen zinnen, het is gewoon zo bijzonder. Enkel de foto's zouden jullie moeten overtuigen. Beter kan ik het gevoel, de klik, de band, niet vertalen.
Afbeelding

:wave:
Afbeelding

Soms, zit er eentje tussen, die niet je hart steelt. Maar waar je voor hebt moeten knokken, en vervolgens een groot deel van je hart word. En er is een dag van komen.. En er is een dag van gaan. En de dag dat ik ga, is de dag dat hij het leven laat. En het doet zo veel pijn om te beseffen, dat die dag steeds dichterbij komt. Zijn artrose eist zijn tol, en stukje bij beetje word hij slechter en slechter. En dan raak je dalijk je beste vriend kwijt.. Ik wil er niet aan denken, maar het speelt altijd in je achterhoofd.

Daarom ben ik zo, zo ontzettend blij, dat ik deze foto's heb laten maken. Beter dan dit kan ik me niet voorstellen, want dit is wie wij samen zijn. :j <3

Bedankt voor het kijken naar mijn knappe opa!
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 02-02-19 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam aangepast ivm anonimisatie

VC_Immortal

Re: I love you for a 1000 years, Gaspard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:56

Prachtig en erg hetzelfde situatie als waar ik me in bevind. Geniet met volle teugen van elkaar (maar dat doen jullie ook). Mooie foto's van jullie samen.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:58

Geniet nog van je heerlijke opa!
En er zitten prachtige foto's bij (vind de zwart witte het mooist)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-15 06:57

Bedankt! (De zwartwitte vind ik zelf ook erg leuk)

Genieten doen we zeker. Ondanks dat ik er altijd naast loop en er niet meer op zit.
Hij is in korte tijd flink achteruit gegaan. Zonder zijn artrose zouden we er zeker nog op kunnen rijden, en wie weet wat allemaal nog meer. Tot vorig jaar stond hij ook nog erg goed in zn spieren. Dit word nu minder. Hij had speciaal beslag, dat hebben we er 2 weken geleden onderuit laten halen. Hij staat nu gewoon rondom op 4 mooie, normale ijzertjes. Hij word nu echt een dagje ouder, dus geniet van elke dag dat ik nog bij hem kan zijn. <3 :j

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 11:25

Prachtig! en inderdaad genieten van elke moment :j
jullie band is inderdaad ook zeer goed te zien!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-15 12:55

Bedankt! <3

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 14:17

Wat een mooie foto's! Geniet nog van elkaar. <3 En wat een mooie bos haar heb jij toch!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-15 15:23

Bedankt haha, die heb ik nog nooit gehoord :')