Liefde is... Mara en Marieke door van den Oord fotografie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ine23

Liefde is... Mara en Marieke door van den Oord fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 15:35

Tijdens de hittegolf begin juli is Lieke van den Oord op bezoek geweest om mijn 4 pony's op de foto te zetten. Nadat de 2 jongsten al en topic hebben gekregen, vind ik het toch fijn om ook mijn 2 meiden waarmee het 6 jaar geleden allemaal begon ook een topic te geven.

Mara en Marieke zijn eind 2009 in mijn leven gekomen. Nadat ik mijn héle leven gezeurd had om een eigen paard, besloot ik toen ik 18 werd om ze zelf te kopen. De beste beslissing van mijn leven :j . Hoeveel geluk zij mij al gebracht hebben... Ze hebben me op zware momenten erbovenop geholpen en dragen mee bij aan het enorme geluk dat ik nu elke dag voel. Mijn leven is veel mooier met hen er in en ik ben ze beiden erg dankbaar voor alles wat ze me brengen. 5 maanden geleden heeft Marieke ook het prachtigste veulen dat ik kon wensen op de wereld gezet :+: .

We hebben al heel wat dingen samen meegemaakt en ik heb hen zo zien veranderen toen we een jaar geleden verhuisd zijn naar de plek waar ze nu (en mijn vriend en ik) de rest van hun leven gaan wonen. Dit voelde vanaf de eerste dag als 'thuis' en ik zie de rust die het hen gebracht heeft... Voor mij is er niks mooiers dan samen genieten van onze plek.

Mara is een 17-jarige haflingermerrie van het ouderwetse type. Ze loopt zowel onder het zadel als voor de kar, maar staat 90% van de tijd gewoon lekker op de wei de kudde te hoeden. Mara en ik zijn allebei meer van het genieten en het rustig aan doen, dus wij rijden wanneer we daar zin in hebben en genieten daar dan ook met volle teugen van.

Marieke is een 6-jarige welshxAVxNF merrie, een kruising die qua karakter al heel wat uitdaging met zich heeft meegebracht. Marieke heeft ook een erg zware hormonale disbalans gehad, maar dat lijkt sinds de dracht en het veulen bijna volledig te zijn verdwenen. We hopen dat ze zich ook zo prettig blijft voelen vanaf dat het veulen afgespeend is :+: .

Liefde voor mijn M&M's <3
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met haar prachtige kind (dat nu véél groter is :oo )
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Typische kwijl-Mara :+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En met de grootste liefde van mijn leven samen <3 <3
Afbeelding

De foto's zijn zo mooi, ik moet nog steeds beslissen welke ik in groot formaat wil voor aan de muur wanneer ons huisje klaar is... Alle hulp is welkom! :)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 15:37

Wauw prachtige foto's <3 <3 <3 Mag je zo trots op zijn!

Set_Elkol

Re: Liefde is... Mara en Marieke door van den Oord fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 15:43

Oooooh crisis wat zijn jullie leuk! :D en jij en je vriendje ook trouwens, cuteness overload.

Ik vind het echt fijn dat Marieke zo is opgeknapt met de dracht, hopelijk blijft het zo :j

AnimalFriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 15:47

wauw mooie foto's <3

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 16:29

Echt super mooi Ine! Ben nog steeds blij dat ze bij jou terecht is gekomen. Een beter huis had ze niet kunnen hebben!

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 17:01

Mooie foto's! Leuk om te lezen dat jullie zo'n leuke thuis hebben voor jullie en M&M :-). Geniet van de mooie en warme thuis, van elkaar en van de liefde tussen jullie allemaal :-). Een mens gaat dromen van zo'n beelden :-)

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 20:56

Fijne reacties, tnx :D !

Vriendje en ik zijn ook na 10 jaar nog steeds helemaal verliefd <3

Hilde, dat maakt me echt blij om te horen. Ik hoop dat je binnenkort nog eens op bezoek kan komen en je oude poown een aai kan geven :D!

Callisto04, wat een lief bericht. Dromen is het fijnste dat er is, ze kunnen zomaar eens gaan uitkomen. We genieten hier inderdaad met volle teugen, elke dag opnieuw :+: . Mijn M&M's hebben nog Raven en Lilith als weidemaatjes, zo is mijn viertal compleet :).
Afbeelding

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 21:19

Wat spreek je toch vol liefde over je paarden Ine :)! Ze hadden zich geen beter baasje kunnen wensen en dat meen ik écht, ik zou zo Karma aan je toevertrouwen.

En wat een privilige (volgens mij spel ik dat fout :')) dat ik deze pony's die ik vroeger al op Bokt voorbij heb zien komen toen Marieke nog een ukkie was heb mogen ontmoeten en er soms samen met jou voor mag zorgen!

Blijf van ze genieten, meer wil ik niet zeggen want dar is het belangrijkste! En ohja de foto's zijn natuurlijk geweldig, succes met de keuze welke je op gaat hangen!

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:19

Ine, super blij voor jou, zoveel liefde om je heen, zalig. Ook dat je na tien jaar nog zo verliefd bent op je vriend :-). Mooi om te zien en te lezen!

Coyote

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 09:27

Prachtige foto's! wat een mooie paarden <3

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 15:44

Voor je nieuwe huisje is de laatste toch wel het leukste, aangezien je vriend daar ook op staat :D

Laurapalmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 15:58

Wat een prachtige fotos!!! :)

PollyKnollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 09:50

Mooie foto´s <3

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 11:13

Weer zulke mooie foto's van al je knapperds :+:

maartje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 16:15

Wat een mooie paarden! <3

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-15 19:58

Ah uitgelicht, super tof <3 ! Wel voor de 2e keer met dezelfde foto haha :D .

Lieve reacties!! Ik vind ze ook alle 2 mooi, ieder op d'r eigen manier...

Daan, we gaan volgende week samen genieten :+: ! Als er ooit tijdelijk iets is, is Karma hier ook welkom sowieso!

Ja Selina dat denk ik inderdaad ook. En dan een paar foto's van ze alle 4 apart om een soort van collage te maken denk ik :j .