Ik ben een meid van 18 met een leuk leven en ben helemaal tevreden op 1 ding na... ik ben te zwaar voor mijn pony. Ik leef hartstikke gezond een Veel groente en fruit leef op tussen de 900 en 1100 kilocalorieën per dag ga naar de sportschool en werk in de verpleging maar afvallen lukt bijna niet. Ik stap binnenkort over op andere medicatie en hopelijk lukt het dan beter.
Ik heb de liefste pony isa zij is een haflinger x Arabier met een behoorlijke mediche achtergrond zij is ondertussen weer gezond en rijdtbaar volgens de dierenarts en osteopaat en er ligt een perfect passende zadel op. Maar ondanks dat wil ik er niet op. Dit omdat ik nu nog 75 kilo weeg helaas.
Het probleem is dat iedereen zegt je kan er best op, maar bij mij zijn het echt verborgen kilo's en als ik zou zeggen dat ik 10 kilo minder woog zou je dat zo geloven. Nu hebben een paar stalgenoten en ik ons opgegeven voor een wedstrijd hier in de stad waar ik dan een oefen b zou moeten rijden hopelijk ben ik dan nog veel meer kilo's kwijt en kan ik eigenlijk weer op mijn meisje rijden. Deze wedstrijd is echt een streefpunt voor me.
Ondertussen heb ik trouwens een superleuke bijrijdster die haar rijdt en ik ga met haar fietsen skeeleren hardlopen en logeren dus de pony komt niet tekort door mijn verschrikkelijke lichaam.
Dankjewel als je het hele verhaal gelezen hebt. Wie weet inspireert het jou ook om het beste te doen voor je pony.

Heel veel succes!
ik heb zojuist een rijbroek gekocht jaja ik pas weer maat 40.