Verjaardagscadeau... Cap of rijlaarzen gezocht!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

madelaine

Verjaardagscadeau... Cap of rijlaarzen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 16:16

Allereerst: sorry als het hier niet goed staat.

Heey Bokkers!

Ik ben over iets minder dan een maand al jarig *\o/* , alleen ik heb een klein probleempje. Mijn ouders vragen telkens aan mij wat ik nou zou willen hebben voor mijn verjaardag. Daarop antwoord ik dan: 'ik weet het nog niet.' Ik wil graag iets met paarden, zoals een nieuwe cap of nieuwe leren rijlaarzen, alleen ik weet niet welke :'). Het budget is max. 100 euro. Ik ben bereid zelf bij te betalen aan mijn cadeau als dat nodig is, max. 50 euro. Uitzonderingen daargelaten.

Dus, wie heeft er nog suggesties, zowel laarzen als caps?

Alvast bedankt,

madelaine

Edit: Het zou leuk zijn als ik mijn cap met mijn toekomstige nieuwe rijlaarzen zou kunnen matchen (of andersom), nog idëeen?

Liekkkeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 02:22

Als je bereidt bent zelf bij te betalen hebben ze bij de Epplejeck voor geloof ik €129,99 leren rijlaarzen.. Een vriendin van mij heeft die en is er erg blij mee, zelf heb ik andere laarzen van de Epplejeck en ben er ook erg tevreden over!
Misschien een ideetje?
Caps hebben ze er ook heel veel dus misschien een bezoekje waard? :P

Mariloulou

Re: Verjaardagscadeau... Cap of rijlaarzen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 05:47

Voor leren laarzen zal ik als ik jou was eens goed op marktplaats kijken, kun je vaak voor weinig geld echt goede kwaliteit laarzen vinden. Laarzen van de epplejeck heb ik slechte ervaringen mee, vriendin had die maar na een paar weken bladderde de toplaag van het leer af. Heeft een hooop gedoe gehad om haar geld terug te krijgen.
Tipje ga laarzen passen in de ruitersportzaak dan weet je precies jouw maten en is het zoeken op marktplaats eenvoudig. Je kunt rustig zeggen dat je er nog even over moet nadenken in de ruitersport.

Een leuke goede cap kun je bij iedere gemiddelde ruitersportzaak kopen en hoeft ook niet extreem duur te zijn. een cap zal ik nooit tweedehands kopen, aangezien je niet de historie weet en het je hoofd is wat het moet beschermen.

als je de laarzen via marktplaats doet en de cap bij de ruitersport dan denk ik dat het zelfs moet lukken voor 150euri's om allebei te hebben.

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 05:51

Als je meebetaald aan laarzen en je vraagt daarna aan de rest van de familie geld heb je misschien wel je inleg terug en wie weet zelf nog een startbedrag voor een mooie bijpassende cap.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 05:56

Laarzen van het divoza huismerk, Mondoni. Erg fijne en goede laarzen voor een leuke prijs. Blijven niet zo lang mooi als bijvoorbeeld Petries, maar zijn degelijke laarzen.

HH en Horka hebben vaak leuke, vrij goedkope caps.

Coyote

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 06:30

Ik heb ook Mondoni laarzen van de Divoza.
Mijn huidige paar heb ik nu ruim 3 maanden en ze blijven erg mooi!
( ik gebruik ze bijna dagelijks)

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 06:57

Neem eens een kijkje in de outlet store van bos ruitersport, dan heb je veel betere kwaliteit als van divoza of epplejeck. Laarzen en caps liggen in de outlet store.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 07:00

Je hebt straks bij tentenkamp in rotterdam weer laarzen verkoop.
Misschien kan je daar kijken daar zijn ze ook niet duur.

ik had nieuwe petries voor 100 euro

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 07:10

Je bent 13, dat betekent dat je nog groeit en leren laarzen kopen een beetje geldverspilling is... ik zou dus op zoek gaan naar een mooie cap! :)

madelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 08:13

Bizzybijtje schreef:
Je bent 13, dat betekent dat je nog groeit en leren laarzen kopen een beetje geldverspilling is... ik zou dus op zoek gaan naar een mooie cap! :)

Bedankt voor je reactie, ik snap je volledig. Ik krijg alleen snel blaren/schuurplekken van jodphurs. Ik weet niet hoe het komt, maar laarzen zitten bij mij zoveel beter! Het is het geld dubbel en dwars waard. Ik heb nu ook een paar waar ik inmiddels twee jaar mee doe :)

Bedankt voor jullie reacties, ik ga waarschijnlijk binnenkort even kijken bij ej en divoza voor een cap, en misschien kan ik op mp nog een paar mooie rijglaarzen vinden *D

Mariloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 16:52

succes