Hoihoi !
Gisteren is danielle (velvetd @bokt) langs geweest en ze heeft hele leuke foto`s gemaakt die ik graag met jullie wil delen!
Dit is Tiannita (annita). Een 14 jarige merrie (afstamming weet ik niet) maar dat er tuiger in zit kan niet missen haha. Ik rijd haar in totaal bijna 2 jaar. We zijn er ongeveer 8 maanden tussen uit geweest ivm een peesblesure en ik heb er nu weer een keer of 10 op gezeten. Ze was helaas erg gespannen in het begin, later werd dit beter (gelukkig maar
).
Ik ben mij er bewust van dat het nog wat ongecontroleerd gaat en dat mijn handen/ hakken een eigen leven leiden
eerst even mooi poseren

Toen maar naar de bak verhuisd

Dat tuigbloed is ook niet te zien he

Nou , daar gaat ie , yeeehaa

en gelukkig toch nog wat ontspanning

na het rijden nog even mooi poseren

En ook wat minder mooi

Gisteren is danielle (velvetd @bokt) langs geweest en ze heeft hele leuke foto`s gemaakt die ik graag met jullie wil delen!
Dit is Tiannita (annita). Een 14 jarige merrie (afstamming weet ik niet) maar dat er tuiger in zit kan niet missen haha. Ik rijd haar in totaal bijna 2 jaar. We zijn er ongeveer 8 maanden tussen uit geweest ivm een peesblesure en ik heb er nu weer een keer of 10 op gezeten. Ze was helaas erg gespannen in het begin, later werd dit beter (gelukkig maar
). Ik ben mij er bewust van dat het nog wat ongecontroleerd gaat en dat mijn handen/ hakken een eigen leven leiden
eerst even mooi poseren

Toen maar naar de bak verhuisd

Dat tuigbloed is ook niet te zien he

Nou , daar gaat ie , yeeehaa

en gelukkig toch nog wat ontspanning

na het rijden nog even mooi poseren

En ook wat minder mooi

Ik wou even zeggen dat het echt na 8 maanden rust en die aantal keren dat je er weer opgezeten hebt al weer redelijk goed gaat. Aan het einde is Annita al weer ontspannen en dat vind ik toch het belangrijkste!