Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

FriesWytske schreef:En daar gaan we weer, nb is niet altijd de oplossing voor alle hoefproblemen. En als ts nu blij is met hoe haar paard het met deze manier van bekappen en beslaan. Laat haar dan in haar waarde. Ook met NB gaat de hoef achteruit met deze aandoening. Heeft helemaal niks met de manier van bekappen te maken.
Gefeliciteerd met je nieuwe paard, ts. En zoals ik het lees heb je voldoende hulp om je heen. Om haar een nog zo goed mogelijk leven te geven.
FriesWytske schreef:En daar gaan we weer, nb is niet altijd de oplossing voor alle hoefproblemen. En als ts nu blij is met hoe haar paard het met deze manier van bekappen en beslaan. Laat haar dan in haar waarde. Ook met NB gaat de hoef achteruit met deze aandoening. Heeft helemaal niks met de manier van bekappen te maken.
ik dring toch niks op? Deed alleen een suggestie. FriesWytske schreef:Tja, je begint er zelf mee. En als je goed leest zeg ik niet dat traditioneel bekappen beter is dan natuurlijk bekappen. Bovendien wordt in elk topic wat maar met hoeven te maken heeft, direct gezegd dat ze dan naar een natuurlijk bekapper moeten gaan. Maar zie tot nu toe betere resultaten bij traditioneel bekappen dan bij natuurlijk bekappen. Maar beide manieren van bekappen zullen dit paard niet gaan genezen.
FriesWytske schreef:Hûh, er is een gedeelte verwijdert lijkt het wel. Want ze had het eerst wel over de dierenarts en dat haar zus ook voor dierenarts leerde.
Vreemd
horseshooha schreef:Ik heb het natuurlijk wel uitgezocht. Tevens is mijn zus in opleiding tot dierenarts en overleg met de dierenarts zelf ben ik er meer van te weten te komen.