Ik ben Isaline, 17 jaar en heb 2 paarden. De ene is helaas op pensioen en de andere kon helaas niet meedoen hier. De foto's zijn dus niet van mijn eigen paard. Het paard op de foto's is Qarco een lieve 14-jarige ruin v. Parco. Het is een ongelofelijk springpaard maar dit is niet helemaal aan mij besteed
Gelukkige voor mij heeft hij naast een ontzettend lief baasje ook een super dressuurbasis! Zijn baas is zo fantastisch omdat ik hem héél vaak mag rijden (meestal zo'n 3-4 maanden per jaar volledig) en ze hem dan ook wou uitlenen voor deze stage!De stage was bij mij op stal (Qarco staat hier ook) op Stal De Kluis in Nieuwrode (België). Dit was een gecombineerde stage dressuur en springen maar ik heb volledig dressuur gereden! Op de laatste dag was er een fotoshoot waar ik wat foto's van ga tonen!
Allereerst een foto van ons samen

Dan de rijfoto's! Van het inrijden zijn geen foto's gemaakt dus we beginnen direct bij een stukje schouderbinnenwaarts!

Ook wijken

Tussendoor even stukje middendraf op de diagonaal

Wijken op de andere hand

Stukje appuyeren

En dan nog middengalop

Ik ben erg blij met de foto's al heb ik de indruk dat ik soms in de oefeningen mijn been wat fel naar achteren leg en ga hier zeker op letten!
Opmerkingen mogen altijd maar houd er rekening mee dat het niet mijn paard is
Op de foto's rust een copyright aangezien zij door een professionele fotograaf gemaakt werden.
Dat van je benen is denk ik vooral een momentopname, want anders viel dat echt niet zo op hoor. De paarden waren nu eenmaal al wat vermoeider, 't was dan ook warm he! Tot een volgende stage misschien, het was inderdaad 'een heerlijke dressuurstage'.
Groetjes Laura
dankjewel!
Bedankt voor de reactie!