Hööks bestellen, wie wil?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Hööks bestellen, wie wil?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-15 18:46

Hallo allemaal!

Eind oktober gaan wij weer naar Zweden toe! Nu nemen we wat spullen mee van Hööks voor mensen in Nederland en dacht dat kunnen we ook wel voor meer mensen doen en voor Bokkers die interesse hebben.

Op www.hookseurope.com kan je zien wat ze daar allemaal hebben en ook de prijzen staan er bij. Als we iets voor je mee kunnen nemen kan je dat aan mij laten weten!

Voor we vertrekken willen we wel het geld voor de spullen op de rekening hebben, zodat we geen spullen kopen, vervolgens niet meer betaald worden en we er dan dus mee blijven zitten.

Er komen alleen nog verzendkosten bij in Nederland of je kan t bij mij ophalen in Maastricht (eventueel in overleg ook mogelijk in Eindhoven).

Jaan81

Re: Hööks bestellen, wie wil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 18:55

Maar alles oo Hookseurope.com is toch leverbaar in Nederland voor €9,50 en dan heb je t na drie dagen ongeveer? Dat staat op de site iig.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-15 18:57

Klopt, maar dan moet je een credit card hebben en er zijn veel mensen die dat niet hebben. Daarom nemen we t nu ook voor mensen mee en voor wie wil ook voor Bokkers.

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 18:24

Kende ik nog niet, gave spullen hebben ze daar zeg!
En best goedkoop geloof ik?

Maar heel veel plezier in Zweden!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 14:28

:wow: Ik heb een -vanaf de foto's- mooi bruin hoofdstel gezien. Maar ik heb nog geen idee welke kleur bruin mijn springzadel wordt dus dat is even balen.

Ik ga nu even in een hoekje huilen. :')

madelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:52

Ik ga even een kijkje nemen op de site :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 16:47

Even terug omhoog halen :D

Zou je eventueel ook verzenden naar België vanuit Maastricht? Heb er al tijden een erg eenvoudig hoofdstel op het oog waar je je hier zowat blauw voor betaald, maar geen creditcard dus kan er ook niet bestellen :o