Eind oktober gaan wij weer naar Zweden toe! Nu nemen we wat spullen mee van Hööks voor mensen in Nederland en dacht dat kunnen we ook wel voor meer mensen doen en voor Bokkers die interesse hebben.
Op www.hookseurope.com kan je zien wat ze daar allemaal hebben en ook de prijzen staan er bij. Als we iets voor je mee kunnen nemen kan je dat aan mij laten weten!
Voor we vertrekken willen we wel het geld voor de spullen op de rekening hebben, zodat we geen spullen kopen, vervolgens niet meer betaald worden en we er dan dus mee blijven zitten.
Er komen alleen nog verzendkosten bij in Nederland of je kan t bij mij ophalen in Maastricht (eventueel in overleg ook mogelijk in Eindhoven).
Klopt, maar dan moet je een credit card hebben en er zijn veel mensen die dat niet hebben. Daarom nemen we t nu ook voor mensen mee en voor wie wil ook voor Bokkers.
Iris965
Geplaatst: 04-09-15 18:24
Kende ik nog niet, gave spullen hebben ze daar zeg! En best goedkoop geloof ik?
Zou je eventueel ook verzenden naar België vanuit Maastricht? Heb er al tijden een erg eenvoudig hoofdstel op het oog waar je je hier zowat blauw voor betaald, maar geen creditcard dus kan er ook niet bestellen