Wat een heerlijk paard is ze en vooral, mijn hele bestaande kudde leeft op sinds ze er is! Ze spelen meer, zijn alerter op de omgeving en elkaar en ook de gezondheid van Boston heeft een flinke boost gehad nu er een leuke jonge dame bij de mannen is komen wonen
Na een rumoerig jaar doet dit me zo goed om ze allemaal zo gelukkig te zien. Boston is vrij op zichzelf en legt moeilijk contact met andere paarden. Op de shetlanders reageerde hij ook nauwelijks en stond vaak apart van de groep. Sinds ik Takoda heb is hij wat meer uit zijn schulp gekomen en trekt meer met haar maar ook met de shetjes op. Hij is minder nukkig en haar aanwezigheid heeft hem duidelijk goed gedaan. Het is net of er een lichtje is aangewakkerd op zijn inmiddels 23 jaar. Daar wordt ik dan helemaal gelukkig van want een blije kudde is natuurlijk ook een blij baasje
Hier wat foto's van mijn knappe kudde

Takoda en Boston

De 3 shetjes

Mijn nichtje met Boston

En natuurlijk ook met Tako

Mijn hond vind het ook gezellig op de wei
Groetjes van onze bende van ellende
)
ik heb haar nu 3maanden, tijdens de keuring werd ze op ongeveer 1.60m geschat maar daar is ze nu wel ruim voorbij. Ik denk dat ze de 1.70m wel zou kunnen halen