We hebben helaas 6 maand met tegenslagen achter de rug. Te beginnen in februari met onverklaarbaar knarsentanden.. Na het aanpassen van tuigage, bit, tanden en noem maar op toch naar de kliniek gegaan voor een maagscopie waaruit bleek dat ze onder de maagzweren zat... Veel medicijnen verder gingen we de training net weer een beetje oppakken toen ze in mei een gat in haar been top op het bot opliep in de weide. Gevolg: 1,5 week op de kliniek en totaal 6 weken volledige boxrust. Daarna heel rustig opbouwen met bewegen.
Momenteel zijn we zo'n kleine 2 maand weer bezig met 'echt' rijden en hebben we onze eerst les weer gehad. Buddy gaat weer hele dagen naar buiten. Ze ziet er weer helemaal gezond uit, is weer goed aangekomen en gedraagt haarzelf top fit! Rijden van de foto's is nog niet optimaal, maar dit was ook pas na 4 weekjes weer onder het zadel te zijn, de spieren en kracht zijn dus nog ver te zoeken. Ze doet ongelofelijk haar best en we gaan de 13de september na 7 maanden weer lekker op concours!
Genoeg info, hierbij de foto's van mijn knappe meid.
1)

2)

3)

4)

5)

6)

7) m'n favoriet, stoere merrie!

8) onze tweede keer ooit op gras

9)

10)

11)

12) en nog 1 van onze trouwe supporter; mijn hondje Islay.

Ze is trouwens al die tijd, ondanks dat ze alleen maar op stal stond, ontzettend braaf geweest. Alle paarden om haar heen gingen elke dag naar buiten enz, en ze heeft nooit gezeurd of maar een gil gegeven. Zo trots op haar dat ze zich zo goed heeft gedragen! Ook zijn we afgelopen maanden nog meer naar elkaar toe gegroeid, ben nog gekker op dr geworden dan dat ik al was.. Bedankt voor het kijken!