Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zal kijken als ik zonnebloemolie of olijfolie in huis heb en natuurlijk als het niet schadelijk is
) Zoe_97 schreef:geen olie nemen! dat sluit de hoef af voor vocht en dan kunnen de hoeven erg droog worden. Honing daarintegen is nog voedend voor de hoef en doodt bepaalde bacteriën
genja schreef:Olie kan prima vooral als je ze van te voren nat maakt en 1 keer kan al helemaal geen kwaad
BeSen schreef:Olijf olie en zonnebloem olie zijn zelfs beter voor de hoef dan hoefolie, hoefolie sluit de hoef af waardoor er geen vocht of iets meer binnen kan komen en dat is bij zonnebloem en olijfolie niet het geval.
Mariekexxx schreef:Ik wil graag een glitterhoef maken dus er gaat maar een klein beetje op. Alleen het blijft wel een week zitten ofzo ............................ Maar er gaat 9/10 glitter en 1/10 hoefolie of iets anders door.

SindyKaya schreef:
Wij hebben toch ook nagellak op onze nagels ?
Of er nou glitters door zitten merkt die pony echt niet.
superauke schreef:wat je misschien ook kan doen is een stukje openlaten van olie waardoor de hoef toch nog vocht op kan nemen (geen idee of dat werkt maar het lijkt me eigenlijk wel logisch)
en trouwens ik denk dat als je dan toch al zo nodig die glitterhoef wilt maken dat je m dan beter maar hoogstens een paar daagjes erop laat zitten... dan geef je de hoef geen tijd om uit te drogen... (denk sws dat je het beter niet kunt doen want ik vind het belangrijker dat me pony gezond blijft ipv dat zn hoeven er glitterig uitzien)