Dag van de fotografie... dat liep even anders

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Dag van de fotografie... dat liep even anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 14:08

Afgelopen week was het de dag van de fotografie, een mooi moment om een topic te openen van mijn foto's de afgelopen periode. Dat liep alleen even anders dan gepland :')

Tijdens het schrijven van mijn scriptie gooide ik thee over mn laptop Dat werd dus in paniek mijn ICT neef appen en daar kreeg ik de opdracht "droogmaken, en voor minimaal 24 uur uitzetten om kortsluiting te voorkomen"
Damn daar ging mn topic met foto's op de dag van de fotografie :')

Dus nu dan maar een herkansing:

In april deed ik mee aan een fotomeeting waar ik genoten heb van de prachtige paarden die mee waren.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna heb ik twee dagen rondgelopen als pers op het CAI Beekbergen. Waar ik de eerste dag heb genoten van het heerlijke weer, en de tweede dag kippenvel had van de kou en regen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In augustus werd ik gevraagd om het hele gezin met de paarden op de foto te zetten. Opa, oma, papa, mama en de kleindochter samen met het prachtige fellpony duo die het plaatje compleet maakte vanwege het feit dat zij moeder en zoon zijn. Een grote familie dus, en wat een feestje om te mogen fotograferen. Hier opa, mama en kleindochter, met moeder en zoon.
Afbeelding

De dag daarna moest ik zeer vroeg uit bed en zat ik twee uurtjes in de auto richting het strand. Daar aangekomen heb ik een afscheidsreportage gemaakt van Bokker Leo en haar paard Leo, Kijk vooral ook even in haar topic, waar ze vertelt over haar band met Leo en het moeilijke afscheid

Afbeelding

Afbeelding

Drie dagen daarna trok ik er alweer op uit met mijn camera. Maar ook met een aantal vragen voor Bokker ruitje over haar drafsport. Ik heb veel geleerd en binnenkort kunnen jullie er meer over lezen op VN.
Hier een foto van één van de paarden van ruitje die meereed.

Afbeelding

Vorige week heb ik een zeer bijzonder model mogen fotograferen. Om de "eigenaren" te respecteren plaats ik daar geen foto's openbaar van. Maar wat is het leuk om een newborn reportage te doen :D :))
Dat smaakt voor mij zeker naar meer, en is dan ook de reden dat ik voortaan niet alleen meer dieren zal fotograferen, maar ook mensen (en dus ook kinderen).

Een nieuw pad, met nieuwe mogelijkheden en nieuwe ontdekkingen. Ik heb er zin in en hopelijk kan ik jullie daar snel meer van laten zien :)

maj0

Re: Dag van de fotografie... dat liep even anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:11

Mooie foto's!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 17:42

Dank je wel! :)

Coyote

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:25

Wauw, echt heel mooi!

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:37

Wauw wat een prachtige foto's en wat heb je een gave stijl!
Je foto's zijn echt heel scherp en van goede kwaliteit!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 09:54

Esaqar schreef:

Wat leuk om te horen, omdat ik voor mijn gevoel nog heel erg zoekende ben in mijn eigen stijl. :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:58

Gave foto's!

Je laptop heeft het thee avontuurtje overleeft?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 10:05

Ess_Ramona schreef:
Gave foto's!

Je laptop heeft het thee avontuurtje overleeft?

Haha ja gelukkig wel :D

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:46

Anoli schreef:
Esaqar schreef:

Wat leuk om te horen, omdat ik voor mijn gevoel nog heel erg zoekende ben in mijn eigen stijl. :)

Je kan duidelijk een stijl zien. Qua nabewerking, hoe de foto's zijn uitgesneden etc. :) heel mooi!