Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kun je afscheid nemen zonder er dikke tranen erbij te laten dan kun je er opzich wel bij zijn maar.... huil je tranen met tuiten dan kun je beter zelf een momentje inlassen
Persoonlijk schaam ik me als ik tranen met tuiten huil als ik iets moet verkopen
Dit is ook voor de volgende eigenaar fijner.. toch een beetje ongemakkelijk als je de oude eigenaar zo ziet
MorganeR schreef:Ja ik heb nog twee verzorgpaarden op die stal, dus dat is ook raar straks. Leeg halster haakje en alles.
Blue_Eyes schreef:MorganeR schreef:Ja ik heb nog twee verzorgpaarden op die stal, dus dat is ook raar straks. Leeg halster haakje en alles.
En dat hou je toch. Vandaag kwam ik voor het eerst weer op stal sinds ze een dikke week geleden is vertrokken (ik heb haar mee weggebracht en ben toen meteen op vakantie gegaan). Er stonden 10 paarden in de wei waaronder mijn nieuwe leasepaard, maar de wei leek toch raar leeg. Geen dikke blonde Fjordensnoet die even een knuffel en wat lekkers komt halen als je die wei in komt... Raar.
Bloodymary schreef:Ik zou er wel bij willen zijn. Het is leuk dat je de nieuwe eigenaresse ziet en kunt zien hoe ze er mee om gaat. De eigenaresse vindt het vast ook leuk. Bij mij waren ze hem destijds zelfs komen brengen om te zien hoe hij er bij stond. Twee jaar geleden kocht ik mijn paard en de vorige eigenaresse mailt nog wel eens hoe het met hem gaat en dan stuur ik wat foto's terug en leuke verhalen. Voor haar een geruststelling dat hij goed terecht is gekomen en voor mij ook een fijn gevoel, dan weet ik tenminste dat ook de vorige eigenaren goed voor hem waren en geen handelaarsmentaliteit hebben.
Beetje hetzelfde verhaal als van Kimley dus, maar dan van de andere kant.