Als 3,5 jarige naar Nederland gekomen en via de tussenpersoon bij mij aangekomen. Na de eerste keer proefrijden (zadelmak) en omgang in stal etc helemaal verliefd op zijn karakter. Iets wantrouwend, maar ook heel puur en eerlijk
Helaas liep ons eerste jaar niet helemaal vlekkeloos. Na zijn castratie was hij even helemaal de weg kwijt en veranderde hij in een extreem onzeker paard. Onzeker onder het zadel, onzeker in het land/kudde etc. Zelf heb ik rugproblemen en kon hem niet overtuigend rijden en zijn onzekerheid wegnemen. We belanden in een een negatieve spiraal waarbij ik hem uiteindelijk te koop heb gezet.
Een aantal potentiële kijkers verder was ik tot de conclusie gekomen dat ik hem helemaal niet weg wilde doen. Samen met de staleigenaar zijn we vanaf nul opnieuw begonnen en daar ben ik ze zo dankbaar voor!
Nu rijden we heerlijk samen in de bak, trainen we op L niveau en zijn we net begonnen met het maken van heerlijke buitenritten. We komen steeds meer naar elkaar toe. We begrijpen elkaar meer en respecteren elkaar. Het is echt een heerlijk paard waar ik zoveel van leer (en hij hopelijk ook van mij
)Nu dan de foto's. Van de week heerlijk getut en wat mooie foto's geschoten. Mijn maatje