Ik heb zelf 1.5 jaar geleden een pony van manege Filips dros over genomen Winnetou.
Hij is nu 17
1.5 jaar geleden :

Ben benieuwd naar jullie paardjes en verhalen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Goof schreef:Ik heb een jaar of 13 geleden ook een manegepaard overgenomen. Ik kende hem al lang en toen hij het manegewerk niet meer aan kon werd ik gebeld of ik hem over wilde nemen. Daar hoefde ik niet over te twijfelen. Dier bloeide helemaal op, heb er heerlijke buitenritten mee gereden en hij kwam lekker in een kudde op het land te staan.
Helaas duurde het maar 2,5 jaar want ik heb hem in laten slapen ivm artrose en HKO, maar ik ben blij dat ik hem die periode nog heb kunnen bieden (en vooral ook dat de manege hem die kans heeft gegeven!).
Ze is zoo heerlijk opgeknapt in het koppie en in haar lijf! Osteopaat en passend tuig, lekker de hele dag buiten staan met soortgenoten etc doet wonderen! Ze was onwijs iel en dat is gelukkig helemaal mooi bijgetrokken, ze is nu hoe ze hoort te zijn! Hoop er nog lang van te mogen genieten! 
)