Ja ja het is zo ver de scholen zijn weer begonnen, of in mijn geval stage is weer begonnen
. Ik zat zo is terug te denken aan wat er deze zomervakantie allemaal wel niet is gebeurd. Privé was het nogal een rot tijd 3 overleiding's gevallen, waarvan ik sommige echt niet zag aankomen. Maar gelukkig had ik dankzij mijn 2 pony's een hele hoop afleiding en heb ik dankzij hun ook echt een paar geweldige avonturen beleefd die mij echt door deze "rot tijd" heen hebben gesleept.Aller eerst wil ik jullie graag voor stellen aan Jack (Tinker) en Martje (Fjord).
1.

Ik heb deze zomer met Jack o.a heel veel getraind op het rijden met neckrope, en met resultaat
.https://youtu.be/hn9LMyyDRU8
Maar het liefste speelde Jack en ik zoals gewoonlijk op het strand.
2.

Daar heeft mijn super vriend ook prachtig mooi gefilmd, en zoals het liedje al zegt is Jack echt my hero! Hij sleept me door goede en door slechte tijden
.https://youtu.be/6dy6ZeRJ1U0
Ook heb ik met Jack een paar onderlingen wedstrijden gedaan zowel springen als dressuur. We deden altijd mee voor de lol ondanks dat we soms (vooral met het springen) nog wel eens in de prijzen vielen.
3.

Voordat iedereen over mijn houding begint
, Jack weigerde eerst voor de muur om er vervolgens overheen te vliegen
. Maar het aller gaafste wat ik deze zomer met allebei mijn 2 top pony's heb gedaan is toch wel het werken voor de marine tijdens de Marine-dagen in Den Helder.
https://youtu.be/8GwxrlHqrmo
Meer foto's en verhalen van de Marine-dagen: teiger150 @ [EV-ITP] De lastdieren tijdens de marine-dagen in Den Helder.
Een paar dagen na de marine-dagen stond er een kleine fotomeeting op de planning.
4.

Nog meer foto's: Dorine92 @ [ITP] Martje en Jack op het strand door N-joy
We hebben ook opgetreden op een grote camping verkleed als indiaan
. 5.

En heb ik Martje haar 24e verjaardag gevierd in de zomervakantie.
6.

Doordat Martje al op leeftijd is spring ik eigenlijk bijna nooit meer met haar, maar omdat ze het echt geweldig vind gingen we toch maar weer een sprongetje doen
.7.

En aan Martje haar reactie te zien moesten we dat maar vaker doen
.Ook hebben we heel veel duo training gedaan wat ik echt heel erg leuk vind, om met Martje en Jack te doen.
8.

En was ik dit jaar weer hoofd begeleider op het ponykamp in Groote Keeten (dorp waar ik woon
). Jack was mijn trouwe begeleiders pony tijdens kamp, en Martje mocht 1 van de kinderen blij maken die de hele week op haar mocht rijden. Voor mijn vriend en vriendin hadden we een Tuiger geleend, die zij mochten gebruiken. Jack was hier erg blij mee en kon het meteen met meneer Lambiek vinden.9.

Jack staat hier op zijn favoriete steen te kijken totdat alle kindertjes en pony's voorbij zijn gereden
.9.

Martje tijdens de oefencross op ponykamp (vind mevrouw natuurlijk erg leuk
).10.

1 dag voor ponykamp (ja goed gepland van mij
) heb ik ook nog een show en fotomeeting gedaan met jack
. En wauw wat zijn daar een prachtige foto's uit gekomen, zodra ik alle foto's heb maak ik natuurlijk snel een topic maar hier alvast een voor proefje
.11.

12.

Jammer genoeg heeft Jack de vakantie iets minder goed afgesloten, door achterwaards een trailer uit te kruipen
[TAO] Paard nu voor eeuwig een trauma? Probleem met trailer laden.Gelukkig is er dinsdag een osteopaad langs geweest en mag ik weer met hem rijden
.Natuurlijk hebben we daar meteen gebruik van gemaakt en zijn we gisteren heerlijk naar het strand gegaan.
13.

Al met al was het me wel een zomertje zeg wat een hoop avonturen heb ik dankzij mijn 2 lieve pluizige vriendjes beleeft.
Ik wil jullie bedanken voor het lezen, en hoop nog een heleboel leuke topic's aan te maken van Martje en Jacky.
14.

Tot de volgende keer
We gaan nu weer gezelig naar het strand met Mart en Jack
!