Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mrie schreef:Ben daar vrijwilliger. Het was een waar feestje vandaag met een heel enthousiast publiek. Vooral veel Belgen met rood petje. Prachtig parcours, mooi weer, mensen ontmoeten, helemaal goed.
haike schreef:mrie schreef:Ben daar vrijwilliger. Het was een waar feestje vandaag met een heel enthousiast publiek. Vooral veel Belgen met rood petje. Prachtig parcours, mooi weer, mensen ontmoeten, helemaal goed.
Heb jou denk ik wel gezien gisteren. Ik ook vrijwilliger, zat bij hindernis 17, 20 en 21 vandaag, gebeurde genoeg en vlakbij grote scherm dus mooie dag!
mrie schreef:Ik heb twee dagen op de punt gezeten in t bos, dat vind ik fijner dan op het hoofdterrein. Bovendien is de punt een heerlijke ingewikkelde technisch moeilijke hindernis en dat vinden wij fijn. Dan gebeurt er nog eens wat. Bij een hindernis zitten en alleen maar af en toe roepen dat iemand goed door is vinden wij saai.
Heb me vandaag het schompens gelachen om een italiaan die een wel heel creatieve route bedacht had. Een keer linksom over 11/12 en nog maar een keer rechtsom over 11/12 inclusief een dubbele acht om de tipi's. Hij was er een beetje van af geloof ik.
Ook was er een ruiter gestopt om zijn teugel te repareren waarop zijn paard besloot over het blauwe touwtje te springen. Daarmee het parcours verlatend. Paard met humor, maar we hebben het hem maar vergeven.