Op de bloeiende hei in Kootwijk...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

annemerel

Op de bloeiende hei in Kootwijk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-15 20:37

... Of nou ja, 3 bloeiende bosjes hei :+

Wij naar kootwijk gereden omdat we gehoord hadden dat de hei mooi in bloei zou staan, konden we natuurlijk nergens de grote hei zelf vinden.
Dus maar doorgereden naar het vertrouwde stukje zandverstuiving wat we van kamp kennen, ook mooi natuurlijk.

Helaas was Utah heel erg druk, wat resulteerde in niet stil willen staan. Toch zijn er nog wat leuke plaatjes uitgekomen die ik met jullie wilde delen!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

Eigenlijk was het de bedoeling om er een van vandaag in het zwart-wit uit te vergroten voor boven mijn bed, maar het kiezen is zo lastig!
Welke zouden jullie kiezen?

Bedankt voor het kijken, een reactie zouden wij erg leuk vinden!
Groetjes Anne Merel :wave:

Foreverkliek

Re: Op de bloeiende hei in Kootwijk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:03

Leuke foto's! Kiezen mag je echt zelf doen al heb ik wel een lichte voorkeur voor 4 en 5. En als je naar een groot stuk hei wilt kijk dan een tussen Hilversum en loosdrecht. Alleen niet op zondagmiddag dan breek je je nek over de onopgevoede honden
Geniet van je foto's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:38

Ik moest om foto 3 wel een beetje lachen := Prachtig hoe jullie zo bij dat ene kleine bosje bloeiende hei staan te poseren, zovan "toch nog wat paarse bloemetjes gevonden" _O-
Haha sorry hoor, vind het gewoon een leuke foto :D Ik las eerst nog 'bloedende hei', ik denk dat t gewoon tijd is om te gaan slapen :')

Verder hele leuke foto's hoor :) 5 vind ik het leukst en 2 is ook mooi met die kleuren! :D

annemerel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-15 09:57

Natalie36 schreef:
Leuke foto's! Kiezen mag je echt zelf doen al heb ik wel een lichte voorkeur voor 4 en 5. En als je naar een groot stuk hei wilt kijk dan een tussen Hilversum en loosdrecht. Alleen niet op zondagmiddag dan breek je je nek over de onopgevoede honden
Geniet van je foto's

Bedankt voor je reactie!
Kootwijk ligt hier niet zo ver vandaan, vandaar de keus voor Kootwijk!

annemerel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-15 10:07

Anoniem schreef:
Ik moest om foto 3 wel een beetje lachen := Prachtig hoe jullie zo bij dat ene kleine bosje bloeiende hei staan te poseren, zovan "toch nog wat paarse bloemetjes gevonden" _O-
Haha sorry hoor, vind het gewoon een leuke foto :D Ik las eerst nog 'bloedende hei', ik denk dat t gewoon tijd is om te gaan slapen :')

Verder hele leuke foto's hoor :) 5 vind ik het leukst en 2 is ook mooi met die kleuren! :D

Haha ja we dachten alle stukjes met hei moeten we mee pakken!
Bedankt voor je reactie!