Sharona of the Fairplay

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
patriciavg
Berichten: 114
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Roosendaal

Sharona of the Fairplay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 17:42

Ik had dus al een verzorgponytje voor ongeveer 4 jaar... en een paar maanden geleden hoorde ik dus dat ze verkocht zou gaan worden.. Huilen Ikke helemaal down en op naar pap en mam Knipoog.
En nu, enkele maanden verder; sinds 31 december 2003 heb ik een eigen paardje!! En wel mn verzorgponytje... Het is een 6 (bijna 7) jarige merrie. Ingeschreven bij het NRPS stamboek (niet 100% arabier dus, maar wel lekker pittig) een vosje en superleuk en lief. Ze heet dus (zie titel) Sharona of the Fairplay, maar van Fairplay snapt ze geen reet, dus hou ik het maar gewoon bij Sharona Knipoog.
Op de oude plek kon ik alleen maar in een miniscuul weitje rijden wat meer op een zwembad leek dan op een wei, maar ach.. ik kon stappen en draven. En nu... Nu heb ik echt (voor mijn gevoel) een megabak tot mn beschikking. Vandaag voor het eerst daar gereden en ik ben echt super trots op mijn mupke! *LOL*

Ik ben zo superblij dak het ffies met iedereen hier wilde delen. Binnenkort foto's in mijn profiel of course Cheese! . Ik snap nu eindelijk waarom mensen met een eigen paard altijd zo super trots zijn op hun beest, hoe een lelijk mormel ze ook hebben Haha!.

Been there, done that!


MeLLieJ
Berichten: 23
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:43

Leuk dat je een eigen paardje hebt..!! veel plezier ermee.!

Party!! KUSJ3 V4N M3LL13J Party!!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:12

Hey patricia, wat gaaf! Eindelijk dus toch de knoop doorgehakt na zo'n lange tijd Lachen Heel veel plezier nog met haar!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 11:01

veel plezier met je ponytje Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers