Jullie kennen mij misschien nog wel van Vera, de 13-jarige KWPN van Houston.
Een maandje geleden waren mijn ouders en ik het toch eens, de klik was er niet helaas.
Ik ging wat rondzoeken op de bokt markt en vond daar een onwijs knappe Haflinger, te koop én te ruil. Zij(paardje87) zocht een groter paard en had verder geen wensen.
Ik heb haar meteen een appje gestuurd dat ik geinteresseerd was. Na even wat over en weer appen kwamen we tot het besluit. We gingen bij elkaar kijken & toen we dat hadden gedaan zijn we vrijwel direct tot ruilen over gegaan! Vera in een gehuurde trailer geladen en naar haar nieuwe plekje gebracht, waar wij Sep mochten ophalen.
Zo begon ons avontuur
.
(Vera op haar nieuwe plekje)
Sep kwam de paddock in, waar de andere paarden al op hem stonden te wachten. Na wat snuffelen en gegil van de shetlanders was het rennen geblazen. Na een hele tijd stonden ze gelukkig wel rustig en heb ik een mooi shot van Sep kunnen nemen.

De volgende dag ben ik meteen lekker gaan rijden, een beetje de bak verkend enzo. En die vrijdag kon ik om half 6 echt niet meer slapen want ik had Sep nog niet gereden en wilde dat zo graag. Dus ik was klaarwakker en ik heb om half 6 Sep opgezadeld en om kwart voor 6/6 uur vertrokken wij naar het duin. Wat was hij braaf! Dat verdiende uiteraard een foto'tje(of 2..)

Oortjes foto

En na de rit toen ik zijn hoofdstel losmaakte(ik ben me ervan bewust dat zijn keelriem aan de andere kant hoort).
En de ritjes gingen af en aan, ik ben zo tevreden met hem! Hij is onwijs lief en ik geniet er echt van dat we zo'n beetje elke dag buitenrijden en ik er echt plezier in heb!

(hij kijkt hier een beetje boos, momentopname
)
Wat ben ik blij met hem!

Soms gaan we stiekem ook wel een beetje heel erg offroad
.Ik kan niks anders zeggen dan geweldig
.