De mensen die mijn RT-HAW topic gezien hebben, kennen mij en mijn pony al. Deze is echter gesloten aangezien mijn foto's het ineens niet meer deden. Dus ik dacht; Ik open een gewoon topic!
Ik stel mezelf eens kort voor; Ik ben Tyrant_, 17 jaar oud en ik rij zo'n 10 jaar nu. Ik heb echter enkele keren een korte onderbreking gehad (half jaar steeds) vanwege tegenslag met de paarden die ik reed. De ene moment was het paard verkocht, een ander paard werd ingeslapen en dan ging het niet met de eigenaar van dat paard. Nu heb ik een leuke pony gevonden waar ik enorm graag mee rij en echt een schat van een dier is.
Meet Buddy, een Nederlandse rijpony x Arabier van 6 jaar oud en 1m45 groot. Van karakter is hij enorm eerlijk een braaf en zeer leergierig, maar wel een enorme tester! Ik rij hem nu een maandje en ik merk dat ie mij heel erg uittest. Hij is braaf en eerlijk, maar daarom niet altijd even gemakkelijk. Ik heb er mijn werk mee aangezien hij liever lui is dan moe (waardoor hij ook zijn achterhand niet altijd even goed gebruik) en omdat hij nog zo jong is, moet hij natuurlijk nog veel leren. Hij kent de dressuurbasis en ondertussen zijn we wat bezig met springen. De basis natuurlijk.
Genoeg gekletst! Geniet er maar van!
De foto's staan op willekeurige volgorde.. Vergeet neit dat de pony niet van mij is en de foto's zijn voor eigen gebruik, dus copyright ligt bij mij
.
2. Dressuur is echt zijn ding, dat zullen jullie nog wel zien!

3. Mijn handen zijn idd niet goed en ik zet ze vast.. Hier mogen steeds tips over gegeven worden.

4. Mooi op eigen benen leren lopen

5. En de dressuur training van vandaag. Hier wordt meer gelet op mijn handen, maar dit is natuurlijk nog altijd niet perfect..

6. Beetje opnemen

7. Nog een beetje + nageven

8. En het werk begint

9. En een galopje!

10. Oh god ik ben verliefd op die pony.. (vergeef mijn armen ajb!)

11. Er wordt natuurlijk ook wat met hem gesprongen.. Ook als afwisseling..

12.

13. Maar dat gaat echter niet altijd volgens plan..

Ik hoop dat jullie genoten hebben! Tips en opbouwende commentaar mag steeds gegeven worden, maar wees een beetje lief!
Groetjes,
Tyrant_ en Buddy