beetje geld bijverdienen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

oliviaolijf4

beetje geld bijverdienen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-15 19:01

Hoi, ik heb een vraagje. Ik zou graag een beetje geld bijverdienen voor paardenspullen en al wat sparen voor later mijn eigen paardje. Maarja ik ben nog te jong voor echt werk ik ben 10 maar heb best al wat verantwoordelijkheid. Ik heb dat jullie een paar ideetjes hebben :) Ik moet geen honderde euro's hebben maar een beetje is natuurlijk altijd handig :P
Gr. Olivia /3

mingming

Re: beetje geld bijverdienen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:03

Kun je klusjes in huis doen? Of de auto van buren/familie/kennissen wassen?

Verder kun je bijvoorbeeld met koningsdag (dat duurt wel nog lang, haha!) op de vlooienmarkt je spulletjes verkopen.

Wat ik ook heb gedaan toen ik een jaar of tien was, is een krantje maken en daar werden dan mijn ouders, familie en kennissen van mijn ouders lid van. Daarmee verdiende ik ook een beetje :)

Succes!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:03

heb je geen oude spulletjes die je niet meer gebruikt (spelcomputer zofzo) die je op marktplaats kan verkopen (met toestemming en hulp van je ouders)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:04

Bij de buren langs om de hond uit te laten, auto's wassen, onkruid trekken in de tuin.
Je ouders mee helpen in huis voor wat geld.

oliviaolijf4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-15 19:06

Spullen heb ik nog in overvloed maar ik heb geen koningsdag ik ben van belgië :p Maar er is wel bij ons in de stad een rommelmarkt waar ik bijna elke keer 20-50 euro mee verdien XD Wij hebben gwn te veel troep.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:07

in belgië kan je spulletjes op kapaza verkopen. vraag je moeder of vader je even te helpen? :)

oliviaolijf4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-15 19:07

Zoe_97 schreef:
in belgië kan je spulletjes op kapaza verkopen. vraag je moeder of vader je even te helpen? :)

zal ik zeker vragen, bedankt :)