af en toe hadden we wel wat dipjes als hij te onregelmatig beweging kreeg, vooral na een winter van bijna niet kunnen rijden ivm de weersomstandigheden. Op dat soort momenten werd ik er dan weer even aan herinnert dat hij toch al wat ouder wordt.3 maanden geleden zijn we verhuisd naar een nieuwe stal, een stal met bos op 20 minuten afstand. Beiden zijn we geen bakruiters (tenzij we een sprongetje doen) en kunnen we zo genieten van het bos. Dus dat is hetgeen wat we de afgelopen 3 maanden vollop hebben gedaan, wat een genot om je paard zo te zien genieten, hij is zo opgebloeid sinds dat we zo vaak naar t bos gaan.
Op het moment loopt hij 6x in de week (met name bosritten, soms wat in de bak hobbelen met de verzorgster of longeren) en ik moet zeggen....hij heeft in tijden niet zo goed gelopen
Door de regelmatige beweging is hij zo soepel geworden, hij heeft op t moment een topconditie, hij is zo ontzettend vrolijk en de laatste tijd ook lekker ondeugend (kleuter
). De afgelopen 2 weken ook op beide zondagen gecrosst (en dan is hij soms niet te houden...hoezo 18
), vooral afgelopen zondag was best intensief voor hem. Maar hij liep juist des te soepeler de dag erna
zo blij!Gisteren was het nog best redelijk weer en wilde weer eens een fotoshootje met m doen, hij ziet er nu zo goed uit
is alleen nog best lastig in je eentje, Bart is namelijk alles behalve goed af te leiden
Ook sinds tijden weer eens wat blackfoto's geprobeerd
de longeerfoto's waren wat minder goed gelukt
maar wilde ze toch even showen.Owja, Bart is een volle tinker
al zou je dat op dit moment niet zeggen met zn korte coupe (manen worden maar niet lang en groeien ongelijk...dus dan maar alles er weer af) en zn missende sokken (helaas heeft hij chronisch last van mok, het is al een stuk beter geworden sinds dat ik m heb en zn benen zijn zowaar ook toch dunner geworden, maar helemaal weg gaan zal t nooit).We zijn maar begonnen met de blackfoto's, hoewel meneer met name stond te slapen met een giga hanglip terwijl hij los stond in de deuropening van de binnenbak
Maaaar....er zijn toch nog een aantal leuke plaatjes uitgekomen 

Daarna mocht hij even lekker lopen

En dan nog heel even voor model spelen, als je dan toch al bezig bent

Met zn puppy ogen

Tot de volgende keer