Nog nooit heb ik blits voorgesteld, blits is de pony van Erik & Sandra (obelix hier op bokt) en rijd ik zo'n 6 maandjes nu en we werken heel hard samen aan de basis. Hij is een echte pony en deed op het begin echt wat hij wou. totdat hij in de gaten had dat ik het óók echt wou! En zo zijn we nu hier
Ik ben ontzettend blij met de kans dat ik deze leuke pony mag rijden ( en ook lodewijk trouwens
) en hoop nog veel leuke ervaringen op te doen met hem samen. Ik volg les om de 2 weken. op dit moment werk ik aan zijn evenwicht in de galop en het loslaten van zijn kaken. Even een kort paspoort en een foto van hoe we begonnen; Switch Bakker (roepnaam blits)
Werkwillig, slim, en op zn tijd eigenwijs
8 jaar
Welsh
v. bramels baye
- tips mogen, maar kraak me alsjeblieft niet af, ik heb niet voor niks les.
-1. Hier begon het allemaal...
de middelste was de aller eerste keer, de andere twee 8 maart.
En nu zijn we hier alweer
2. instappen, instructrice aangeven waarmee ik hulp wil & hoe het is gegaan met trainen.

3.

4.

5. op de andere hand, beentjeeees

6.

7. teugels uit laten schuiven en erna even stappen.

8. Galop rechtsom deze gaat al stukken beter, op het begin sprong hij direct verkeerd aan. Nu lukt het soms al 2 hele rondjes te galoperen zonder dat hij verkeerd over springt, soo we make progress

9. werken aan de ontspanning na de galop

10. galop links om, hier moeten we nog aan werken, maar ook dit gaat veel beter.
alles op zijn tijd, maar we komen erwel!
hierna heb ik de teugels weer uitgeschoven en heeft ie nog even lang en laag mogen uitdraven, hierna zijn we gaan uitstappen!
11. en een foto van zijn knappe koppie

Temmen mag natuurlijk
Super bedankt voor het kijken en tot de volgende keer
Blits & Samantha