(zoek er nog hoor)
Hier enkele modellen die de moeite hebben gedaan om hun paarden zo mooi mogelijk te maken.
Mijn dank was groot.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik vraag me alleen af hoe je de paarden zo mooi kan laten staan ( gebogen hals)? Als ik een mooie foto van mijn pony wil maken gaat ze eten tenzij het op stenen is. Maar als ik met haar in de berm van een natuurpad loop (gras dus en een mooie achtergrond) en een foto wil maken kan dat niet omdat ze wil eten. Ze staat dag en nacht op de wij dus gras heeft ze genoeg. Heeft er iemand tips hoe je je paard gewoon stil kan laten staan?? Sorry als het hier niet mag
puppy1128 schreef:Ik lees niet zo snel waar je ene beetje woont? Zoals provincie kan al een hoop schelen haha. Voor je 30 miljoen pbs krijgt
Hele mooie Foto's!
Vind her alleen wel jammer Dat bij 7 de hoef er net niet helemaal op staat. En heb het idee dat het witte paard blauw is. Maar dat kan ook aan mijn mobiel liggen, weet namelijk niet of de kleuren ervan kloppen
merel_1wan schreef:Hele gave foto's. Ik vraag me alleen af hoe je de paarden zo mooi kan laten staan ( gebogen hals)? Als ik een mooie foto van mijn pony wil maken gaat ze eten tenzij het op stenen is. Maar als ik met haar in de berm van een natuurpad loop (gras dus en een mooie achtergrond) en een foto wil maken kan dat niet omdat ze wil eten. Ze staat dag en nacht op de wij dus gras heeft ze genoeg. Heeft er iemand tips hoe je je paard gewoon stil kan laten staan?? Sorry als het hier niet mag