Ik ben al een tijdje op bokt aan het meekijken en vond het tijd worden voor mijn eerste topic
Over mijzelf:
Ik ben Rinske, 21 jaar oud en rijdt paard vanaf mijn 5e. Ik heb gereden op Manege Esbi, Manege De Vliet en Manege Hestar (alle 3 in leidschendam) Ik begin dit jaar hopelijk aan mijn laatste jaar accountancy. Ik heb een vriend waar ik sinds kort mee samen woon welke helaas niet besmet is met het paardenvirus maar dit jaar wel voor het eerst een buitenrit heeft gemaakt op vakantie
Sinds 2006 ben ik samen met mijn moeder de gelukkige eigenaar van No Limit (voorheen Playboy).
Hier een klein paspoortje:
Naam: No Limit (Nootje)
Ras: Welsh Cob x Arabier
Geslacht: Ruin
Stokmaat: 1.57 cm
Nootje is een pony met een gebruiksaanwijzing waarvan ik er soms achter kom dat deze nog niet volledig is. Het ene moment heeft meneer geen aandacht voor trekkers of quads en het andere moment springt meneer de lucht in voor een auto die rustig langsrijdt of een plant die langs het ruiterpad staat.
Sinds 2011 rijden wij ook weleens wedstrijden dit gebeurt voornamelijk bij ruitersportcentrum de Voorweg omdat wij hier onder de man heen kunnen en af en toe gaan we met de trailer op pad. Helaas heeft hij erg last van spanning op onbekend terein en is alles eng waardoor we vaak net niet winst rijden. Ondanks dat hebben we ondertussen 9 winstpunten in de B denk ik. Nadat ik sinds December zelden heb gereden vanwege de winter en last van mijn rug (waarschijnlijk een lichte hernia welke niet erger werd en met behulp van pijnstillers en fysiotherapie (marteling) zo goed als weg is) ben ik sinds juni weer aan het opbouwen en gaan we in september weer onze eerste wedstrijd rijden
Genoeg gepraat, hier komen de foto's van mijn knappe ezel
1. Een van de eerste keren op nootje

2. Pennypony momentje

3.

4.

5. een van de eerste keren springen

6. Echte Penny pony's dragen roze

7. of verkleed als paard van sinterklaas

8.

9.

10. onze eerste wedstrijd

11.

12.

13. veluwe

14. mijn eerste les na ruim half jaar geen paardrijden

15.

Alle foto's zijn gemaakt met digitale camera's of telefoons dus de kwaliteit in niet super
Hartstikke bedankt dat jullie hebben gekeken en als je alles gelezen hebt dan super bedankt