Uitgegleden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sarahtjeee

Uitgegleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 10:53

Mijn pony is net uitgegleden( glee uit omdat die schrok van de tuin slang waar die op stapte |( ) maar heeft niks , kan nog lopen niet stijf , niet dik etc.
Kan dit nog komen ?
Ik ben namelijk bang dat het wel komt
wie heeft hier ervaring mee ?
/3

veKing

Re: Uitgegleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 10:57

Voel even of ie ergens warmer oid is. paarden gaan wel eens op hun plaat. ik denk dat als je m gewoon in de gaten houdt, 't wel goed komt.

miroxmill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 13:57

Paarden glijden wel eens vaker uit, in de wei etc. Als ik jou was zou ik de benen van je pony even afspoelen met koud water vanavond nog eens kijken of je pony stijf loopt/een van de benen warm zijn.
Als dat zo is kun je nog is de benen afspoelen of iemand op stal roepen die er ervaring mee heeft! ;)

Chapeau2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:25

Ik zou het even in de gaten houden. Gelukkig lijkt er nu nog niets aan de hand. Maar het kan best zijn dat hij de komende dagen alsnog wat stijf wordt.
Zelfs dan kun je het nog wel even aankijken. Als het niet te erg is natuurlijk. Als je zelf uitglijdt heb je soms ook een paar dagen wat last ;)
Waarschijnlijk valt het allemaal wel mee maar ik snap dat je schrikt.
Het is een naar gezicht als je ziet hoe je pony onderuit gaat.

HorseTalkNL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 18:02

Ik zou het net zoals de anderen zeggen, goed in de gaten houden.
Ik neem aan dat je elke dag naar je pony gaat? Dan zou ik gewoon elke dag even chekken of het been warm/dik is.
En ik weet niet hoe die tuinslang daar kwam? Is het in de wei gebeurd?

Sarahtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 10:01

HorseTalkNL schreef:
Ik zou het net zoals de anderen zeggen, goed in de gaten houden.
Ik neem aan dat je elke dag naar je pony gaat? Dan zou ik gewoon elke dag even chekken of het been warm/dik is.
En ik weet niet hoe die tuinslang daar kwam? Is het in de wei gebeurd?

Mijn pony staat bij ons thuis , ik had net gereden en ik ging hem afspuiten ( doe ik altijd met warm weer) en toen schrok die van een geluid toen glee die uit over het water wat op de grond lag , hij is in de wei ook al een paar keer gevallen ( omdat die ging crossen :D ) Maar het gaat goed met hem *\o/* *\o/*

Sarahtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 10:02

Chapeau2002 schreef:
Ik zou het even in de gaten houden. Gelukkig lijkt er nu nog niets aan de hand. Maar het kan best zijn dat hij de komende dagen alsnog wat stijf wordt.
Zelfs dan kun je het nog wel even aankijken. Als het niet te erg is natuurlijk. Als je zelf uitglijdt heb je soms ook een paar dagen wat last ;)
Waarschijnlijk valt het allemaal wel mee maar ik snap dat je schrikt.
Het is een naar gezicht als je ziet hoe je pony onderuit gaat.

Het is inderdaad altijd een naar gezicht :j :j