ik weet echt niet hoe hij het voor elkaar krijgt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 13:59

maar hij slaagt er altijd in om zijn hoefijzers eraf te trappen zonder ook maar iets achter te laten,geen nagelrestjes....nies.Je ziet zelfs geen sporen van dat het er is uitgescheurd.Ja van 1 nagel maar van de rest niet.Heel vreemd allemaal Verward
Laatst dus ook weer.Net nieuw hoefijzers gehad en ik ging hem poetsen.Ja hoor,ijzer weg.Hebben we nog gezocht naar dat ijzer maar die konden we niet vinden,twas ook donker aan ut worden.Maja,nieuwe ijzers eronder geplakt en een paar dagen later wou ik gaan rijden.Vertelt de eigenaar dat hij WEER een ijzer kwijt is.Ze wouden gaan mennen en ze verplaatsen 1 meter....PATS...weer ijzer eraf.Nelson trapt het er op de een of andere manier altijd af.Hoefsmid er weer bij en toen vroegen we al meteen of hij zondag om 1 uur tijd had Tong uitsteken Knipoog
Het blijft nog altijd een groot mysterie hoe hij ze eraf trapt en waar hij ze laat(een groot deel is nooit gevonden)maja....het leven heeft nou eenmaal raadsels he *LOL*

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 14:03

misschien kun je hem springschoenen omdoen? Misschien dat het voor hem dan wat lastiger wordt om het ijzer er telkens af te trappen Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 14:08

marengo trapt ook vaak zn ijzers af, niet normaal!!! waardoor t komt??? goeie vraag!
de laatste tijd valt het wel weer mee, eerst kreeg ie steeds springschoenen om met rijden dus toen trapte hij ze iig niet af tijdens t rijden, maar zn huid werd geirriteerd door die springschoenen dus nu rijdt ie weer zonder. maar t gaat nu veel beter, dus ik zou als ik jou was springschoenen proberen, wie weet helpt t!
succes ermee

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 14:10

helaas is die keuze niet aan mij maar aan de iegenaar.Ik zal het eens voorstellen.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 14:15

proberen kan geen kwaad, een paar springschoenen is altijd nog goedkoper dat steeds weer nieuwe ijzers eronder te moeten laten zetten toch?

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 14:16

Je kunt het altijd proberen, baat het niet, het schaadt ook nie Schijnheilig Enne, mocht je ze nog niet hebben; het is goedkoper als telkens de smid laten komen! Schijnheilig