Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ga eerst bij jezelf te rade.listiglistje schreef:Misschien vindt ze je ongemotiveerd of je pakt dingen niet (goed) op als ze iets zeg.....
zulke ruiters laat ik ook maar wat aanmodderen, want tegen een muur praten is kansloos![]()
Niet dat ik het gedrag goedkeur, maar ik kan er soms inkomenga eerst bij jezelf te rade.
Dat andere kind pakt het misschien wel goed op en is de aandacht + complementjes wellicht terecht?
hannah41 schreef:Misschien ligt het aan je houding, je noemt haar in je berichten bijvoorbeeld 'dat mens', misschien straal je dit in de lessen ook een beetje uit. Of, ze vind je juist goed en wil er het beste uithalen terwijl anderen misschien nog wat meer motivatie nodig hebben. Je zou eens met haar kunnen gaan praten, leg uit dat je het gevoel hebt dat ze wat bot is tegen jou en vraag haar of dit zo is en waarom.
) en als deze meid zich achtergesteld voelt: aangeven bij de instructrice ts! Wie weet doet ze het onbewust of heeft ze daadwerkelijk lievelingetjes (en in dat laatste geval zou ik mooi een ander zoeken, want die heb ik ook meegemaakt
Zonde van het geld
) maar zeg het. Durf je het zelf niet? Vertel het aan je ouders en laat hen het vertellen
dat mag nog op jouw leeftijd.
listiglistje schreef:Misschien vindt ze je ongemotiveerd of je pakt dingen niet (goed) op als ze iets zeg.....
zulke ruiters laat ik ook maar wat aanmodderen, want tegen een muur praten is kansloos![]()
Niet dat ik het gedrag goedkeur, maar ik kan er soms inkomenga eerst bij jezelf te rade.
Dat andere kind pakt het misschien wel goed op en is de aandacht + complementjes wellicht terecht?
vuurneon schreef:Als goede instructrice hoor je ook goed om te gaan met kinderen natuurlijk (want t zijn geen volwassenen en ze zitten er op voor hun hobby en betalen er ook nog goed voor) en als deze meid zich achtergesteld voelt: aangeven bij de instructrice ts! Wie weet doet ze het onbewust of heeft ze daadwerkelijk lievelingetjes (en in dat laatste geval zou ik mooi een ander zoeken, want die heb ik ook meegemaakt
Zonde van het geld
) maar zeg het. Durf je het zelf niet? Vertel het aan je ouders en laat hen het vertellen
Je gaat erheen om wat te leren en voor je plezier dus het is echt oke om het aan te geven (of door je ouders te laten doen)
dankjewel
vuurneon schreef:Als goede instructrice hoor je ook goed om te gaan met kinderen natuurlijk (want t zijn geen volwassenen en ze zitten er op voor hun hobby en betalen er ook nog goed voor) en als deze meid zich achtergesteld voelt: aangeven bij de instructrice ts! Wie weet doet ze het onbewust of heeft ze daadwerkelijk lievelingetjes (en in dat laatste geval zou ik mooi een ander zoeken, want die heb ik ook meegemaakt
Zonde van het geld
Je gaat erheen om wat te leren en voor je plezier dus het is echt oke om het aan te geven (of door je ouders te laten doen)
Zonde van het geld