Dus zo geschiedde!Lieve Jayney stond gisteravond nog prachtig model voor mij, en vanavond maakte zij zelf ineens de foto's, waarvoor eeuwig dank! Zo blij mee!

Mijn lieve merrie Mahlika is echt mijn trots, ongelooflijk wat een geweldig paard. Maanden niet gereden, en dan 'zo maar' even zonder zadel kunnen opstappen, enorme jurk aan, water in.. ze vind het allemaal goed. Echt, ik ben zo verliefd op mijn meisje, valt met geen woorden te beschrijven... dus kijk maar gewoon naar de foto's

(Ik ben half gebruind, half nog wit, half verwaaid, half natgespetterd, maar weet je.. met zo'n knap paard erbij op de foto letten jullie maar mooi op hoe mooi zij is hoor, in plaats van al die andere details
) 

En omdat het niet altijd goed kan gaan
Ik wilde per se nog even zonder bril een tweede keer erop... Ze is toch zo lief! Totdat ze ineens (gestoken door een daas?) uit haar plaat ging, en ja, dan zie ik ook nog eens geen donder als ik die bril niet op heb. Paar gekke sprongetjes in het water gemaakt en toen weer kalm direct, maar toen maar gevraagd of iemand me eruit kon helpen, poppetje werd wat gek van de vliegen, en ze had het al zo goed gedaan, dus niet verder pesten. 
http://boktimg.nl/img/m/5pRMqr.jpg
'Kan iemand me helpeennnnn ik zie niets'
(En mijn paard kijkt alsof ze water ziet branden)Toch nog een brilloze foto:

En als afsluiter

Ik denk dat deze laatste mooi aan de muur komt!
*