onbegrijpelijk die nalatigheid!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 01:57

lekkre vent hoor wat een loser!!grrrr
arme besstjes vervelend hoor echt zielig ik zou ook onwijs uit me bol gegaan zijn!!!
die vent had erop moete staan om te voelen hoe erg het was!!


joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 10:35

tip voor hopelijk nooit meer komende volgende keer: bezen of iets dergelijks met droge houten steel geleid ook niet en daarmee kun je dier of mens makkelijker wegduwen... Tjonge jong... maar ik had zodra ik het had ontdekt zelf de stekker er uit gehaald.. Stelletje onnozele mensen daar zeg... Levensgevaarlijk!

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 13:33

ja we hadden ook ff de stekker van te voren eruit kunnen halen.. maar normaal gesproken komt die vent wel gewoon meteen.. das ook weer stom van ons.. in elk geval wel een idee voor de volgende keer dan maar..

de hond was gister trouwens niet op de manege.. of misschien datie binnen in het kantoortje lag, maar ik heb hem niet met de andere 3 buiten zien hobbelen.. denk datie toch wel heel geschrokken is...
hij had gelukkig nix en ik heb er verders ooknix meer over gehoord

Citaat:
Belker schreef:
petrabonanza schreef:
ik zou geen moment langer wachten en daar weg gaan. Je paard is je lust en je leven dan ga je hem toch niet bewust blootstellen aan gevaar?

wie is er gekker, de een die er neits aan doet, of degene die zich bewust is van het gevaar en zijn paard gewoon laat staan.


Dit zat ik me nou net te bedenken!

Daarnaast vind ik het erg vreemd dat je vriend wel op de hond schopt en niet de stekker uit het stopkontakt trekt


zoals ik al eerder heb gemeld in zoveel topics.. mijn paard is geleased. ik moet hem eerst kopen voordat ik hem dus naar een andere stal kan plaatsen.. heb jij ff 2500 euro voor me? sorrie hoor maar niet iedereen kan dat zo ophoesten.. we hebben nl nog een paard die goeie verzorging nodig heeft.. dus het sparen gaat gwoon wat langzaam..

en zoals ik ook al eerder in dit topic heb vermeld... voordat je de stekker gevonden hebt terwijl de hond erop ligt is de hond dood!!! het heeft geen nut om die uit de verlengsnoer te trekken.. want degene waar de scheur in zat zat rechtstreeks in het stopcontact.. die dus ergens vandaan kwam...

maar goed.. alles goedafgelopen.. weten voor de volgende keer wa we kunnen doen..
en ga er geen woorden meer aan vuil maken om me zelf te moeten verdedigen... vertelde het verhaal gwoon omda het me dwars zat Boos!

rust zacht, mijn lieve willem. we zullen je nooit vergeten.
je blijft voortleven in onze gedachten.
dag, lieve vent 13-6-1988 - 23-11-2007

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 14:06

de stekker is verschrikkelijk makkelijk te vinden, je volgt gewoon het snoer
en ik kan me niet voorstellen dat dat langer duurt dan de 20seconden die je vriend nu nodig had om de hond van het snoer af te trappen.
verder wist je dat het snoer niet goed was, dus deze situatie had je makkelijk kunnen (en moeten) voorkomen door gelijk de stekker uit het stopcontact te trekken

Goedgekeurd onderschrift :)

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 14:20

alsje in een dergelijk situatie zit is je reactie instinctief,
je ziet dat het gebeurt en je wil maar 1 ding, die hond van die draad af
en dat wil je per direct
je eerste reactie is dus een directe handeling die de hond van de draad afkrijgt
op dat moment denk je niet na over de stekker want die zie je niet
ik denk dat ze voor beide partijen een relatief veilige optie hebben gedaan, de hond is eraf, wat beurse plekken wegen niet op tegen electrocutie lijkt mij
de stekker duurt misschien niet langer dan de tijd dat ze nu nodig hebben
gehad om de hond ervan af te duwen met de voet, maar denk jij logisch na in een panieksituatie
zou knap zijn , dat doen er namelijk maar weinig. vooral al er geen tijd is om na te denken, maar direct handelen vereist is

ja ze wisten dat het snoer niet goed was, hebben ze ook gemeld en zou gelijk naar gekeken worden, helaas duurde het te lang

ik denk dat het een beetje te makkelijk is om als buitenstaander de actie te gaan veroordelen
achter gepraat is altijd makkelijk
de actie verdiend misschien geen schoonheidsprijs, maar de hond leeft en heeft verder buiten de schrik (en heftig spierpijn) niets aan overgehouden
dus de actie is wat mij betreft zeer geslaagd

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Annepannetje

Berichten: 9
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:21

Achja... manege Charlois in Rotterdam... Echt een WERELDmanege maar niet heus... Ik dacht trouwens dat jij Willem niet meer zou leasen? En dat die eigenaresse van Charlois, Sylvia, een onbetrouwbare trut is dat weet je al een tijdje... die liegt de hele zooi bij elkaar. Zo zonde van een manege op een hele leuke locatie en dat wordt dan door zo'n stel kermisklanten gerund... Ik hoop dat ie snel failliet gaat en dat de hele boel wordt overgenomen door een eigenaar die WEL geld heeft om de boel een beetje op te knappen. Vroeger was het een manege met NAAM, nu is het er een stinkzooitje met soms wel 15 paarden in een kleine binnenbak in de les. Echt zonde...

** Let love rule!**


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amsterdam10, Cardy, gerlindie, ikkedus, journee, Maaike_Ma, Pellelilly, pien2010, Sintara, Vagabondo, XxMariellexX en 85 bezoekers