Een tijdje terug werd ik door kennissen gevraagd om op hun huis en paarden te passen. Ze hebben aan huis een grote paardenstal met land. Mijn eigen paard Koen staat tegenover mijn huis dus dan zou ik elke dag alsnog naar huis moeten fietsen, maar gelukkig was het geen probleem als Koen mee ging! De laatste keer dat ik met Koen weg was, is al een aantal jaar geleden, maar hij doet het super met de andere paarden. Ik heb hem met een pony gezet en die zijn maatjes geworden. Verder staat er nog een kleine kudde verder achter hun weiland, maar hier staan ze lekker rustig samen. De eerste dag dat ze samen stonden, had ik wat foto's gemaakt en die wilde ik graag laten zien. Ik vind ze zo schattig samen.
Van het weekend kwam ook een vriendin even langs en toen stelde ze voor om snel wat foto's te maken met de zonsondergang. Het licht was zo mooi en ben erg blij met de foto's die eruit zijn gekomen.

Volgende week gaan we weer terug naar huis, maar ik hoop dat hij zijn nieuwe vriendje niet gaat missen, hihi.

Ook maar even kijken wat het baasje aan het doen is..

.., maar Charles is ook zo leuk! Haha, hij wilde er continu bij blijven en kijken wat hij deed.

Even knuffelen.

Samen eten.

Na een uurtje samen voelde Koen zich volgens mij erg op zijn gemak.

Een kikkertje bij de vijver in het weiland.

Koen vanaf het terras door het stalluik gezien. Hij hield me goed in de gaten wat ik allemaal deed, haha.

De zonsondergangfoto's.

Even knuffelen

Ik vond Koen volgens mij erg grappig?

Koen vond het eerst maar onnodig..

Maar toen riepen de andere paardjes naar hem en ging hij mooi nieuwsgierig kijken!

Deze vind ik zo mooi!

Ik ben zo gek op hem!
Leuk dat je een kijkje nam.

Liefs Femke