Jumpin' de Weel 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anja_96

Jumpin' de Weel 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-15 19:24

Het zit er helaas weer op voor dit jaar, het eerste weekend viel helaas een beetje in het water vanwege de storm. De dressuur op zaterdag ging wel door, maar wij zagen het niet zitten er heen te gaan met de auto. Uiteindelijk nog wel naar het mennen gaan kijken op zondag, maar ook toen helaas nog vrij veel regen, waardoor het enorm koud was en ik weinig foto's heb kunnen maken. Maar, dit weekend zijn we nog naar het springen gaan kijken, en nu hadden we meer geluk, een stralend blauwe lucht met een stralende zon {:}
Van het springen van vandaag heb ik dus gelukkig wel wat meer foto's kunnen maken. Ze zijn niet van superkwaliteit, ik heb geen spiegelreflexcamera en ben ook maar een amateur wat betreft fotograferen. Ik ben er dan ook niet altijd heel actief mee bezig, maar ik vind het wel leuk om ze even te delen.

Eerst hebben we naar de landenwedstrijd voor ruiters en amazones t/m 16 jaar gekeken. De wedstrijd ging tussen een team van Israël en een team van Nederland. De Israëlische ruiters en amazones hadden zich in eigen land, met hun eigen paard gekwalificeerd, maar vandaag reden ze op een voor hen vreemd paard. Ze waren afgelopen maandag aangekomen en hebben vanaf dan getraind met deze paarden. Beide teams bestonden uit vier combinaties, het slechtste resultaat werd weggestreept. De winst ging uiteindelijk naar het Israëlische team.

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

Na deze landenwedstrijd was het tijd voor de finale van de klasse Z springen(1.30 meter).

Nu wordt het weer wachten tot volgend jaar, ik vind het altijd een erg leuk concours met een goede sfeer om naar te komen kijken :)