na 3 maanden terug opstappen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BritHittepit
BatmanBrit

na 3 maanden terug opstappen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-15 17:48

Drie maanden geleden is de osteopaat langs gekomen voor mijn paard, zij raadde me een week 'rust' aan: bestaande uit stappen (3 dagen), dan longeren en na een week terug rijden.

Helaas ging Heaven op mijn voet staan, deze was zwaar gekneusd en mijn klein teentje gebroken maar ik kon geen dichte schoenen of laarzen aan :(

We hebben toen wel kennis gemaakt met parelli, ondanks de pijn vond ik dit heel ontspannend en fijn en het leek voor Heaven ook zo te zijn.

Toen brak men vakantie aan maar deze was gisteren gedaan :)

Gisteren het grondwerk herhaald en vandaag stond longeren/cirkelen op de planning. Ze was zo ontspannen dat ik er ook maar in eens terug ben opgestapt *\o/*. Zonder kik te geven hebben we ontspannen, lang en laag alle gangen gereden...

Zo simpel, zo eenvoudig maar zo zalig om na 3 maanden te kunnen opstappen en wegrijden...

<3

Zeepsop

Re: na 3 maanden terug opstappen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:52

Klinkt helemaal super! Wel balen van je voet zeg.. :=

BritHittepit
BatmanBrit

Re: na 3 maanden terug opstappen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-15 17:59

Ja maar eigenlijk was het men eigen schuld van men voet...

ben wel blij dat ik zo'n braaf paardje heb hoor, kan soms ook wel een speciaal karakter zijn maar wat wil je met een vosse merrie ;) (8 jaar)