Precies twee jaar geleden kwam ons prachtige cadeautje ter wereld. Niet verwacht, totaal niet gepland, maar o zo welkom. Vanaf dag een is ze al mijn grote vriendin, altijd naar je toe komen, altijd kusjes en knuffels geven, en al 2 jaar lang héél hard hinniken als je "Baby" roept. Ik ben ontzettend trots op haar!
Het leek mij leuk om haar transformatie in kaart te brengen, want ze lijkt totaal niet meer op dat kleine race monster van twee jaar geleden, al is haar karakter nog geen spat veranderd. Geniet van mijn mooie dame.
Daar lag ze dan, 31-07-2013 om 4:55!

Toen ze een paar dagen oud was heb ik haar prachtig op de foto laten zetten, elke dag nog ontzettend blij me de foto's!

Sprongetje vooruit (geen idee hoe oud ze hier precies is..)

In de winter, paar maanden oud, begint al een heus mini paard te worden!

Weer een sprong vooruit, ongeveer 9 maanden oud, in de opfok waar ze een ontzettend leuke tijd heeft gehad. In deze periode vertoonde ze de eerste echte Appaloosa kenmerken, zo kreeg ze een paar stippen en verkleurden haar oogranden roze.

Met haar grote vriendin.

We besloten Fay van het winter weer terug te halen, aangezien ze bij ons thuis in de winter ook elke dag naar buiten kan. In de opfok had ze elke dag op stal gestaan. Ondanks dat haar moeder niet echt blij was met haar terugkomst, werd ze vanaf dag een dikke vriendinnen met tante Loot. Ook niet zo gek, mama liet nooit wat toe, van tante Loot mocht altijd alles.
Ook was dit een periode waarin ze ontzettend veranderde, we hebben nog een tijdje gedacht dat ze een schimmel infectie had, maar gelukkig was dit niet zo!

Inmiddels dik een jaar oud en nog steeds dol op knuffelen.

Enkele weken geleden, begint steeds witter te worden!

Weer iets later, net een dam hert.

En foto's van deze week! Nog erg aan het groeien en door kleuren!

Helaas nog niet echt fotogeniek

En natuurlijk ben ik ook nog elke dag super trots op haar knappe moeder, die als 3 jarige toch maar even probleemloos een veulen uit poepte! (Voor de mensen die het niet weten, Stip kochten wij als 2,5 jarige op de Zuidlaardermarkt zonder te weten dat ze drachtig was.)

Bedankt voor het kijken, ik ben erg benieuwd wat jullie van haar transformatie vinden.
is steeds witter , wat is ze toch een toverbal! 2 jaar alweer waar blijft de tijd