Toen ik vorig jaar eindelijk na al die jaren opzoek mocht gaan naar een eigen paardje was dat een droom die uitkwam. Het betekende ook afscheid nemen van mijn huurpaard(lease) Umberto en afscheid nemen van de mensen op de stal waardat hij stond. Het waren een paar hele emotionele weken. Een ding wist ik al zeker, het werd een dressuur paard en liefst eentje met ervaring. niet te jong, niet te oud.
Na een heleboel internet uurtjes en rondgereis om paarden te bezoeken kwamen we Don Amigo tegen.
Ik was meteen verkocht! Hij was aan de ietwat magere kant en conditie had de toenmalige 5jarige(bijna 6) ruin ook niet echt meer. Een week later op 27 augustus stond mijn eerste eigen paard gekeurd en alles thuis
En blij dat ik was! Ondertussen, bijna een jaar later ben ik nog steeds even gelukkig met mijn toppaardje! We groeien en gaan elke week vooruit en lessen dan ook wekelijks. Ons vertrouwen in elkaar is enorm gegroeid en dressuurmatig gaan we ook met sprongen vooruit! Zelfs een sprongetje kan deze knol wel aan.Onze eerste wedstrijdjes zijn achter de rug, ookal gaat het niet altijd gesmeerd natuurlijk.
Genoeg gekletst!
Hier een snel paspoortje en de foto's natuurlijk!
Don Amigo
6jaar
ruin
1m74
Dressuur B2
http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/1617406
Amigo was een beetje verveeld en was aan het slaap aan het vallen
Hij was in het begin heel erg fotogeniek maar door de zon kijk ik op die foto's nogal zuur 

Rijden ging die dag niet zo op top, wat waarschijnlijk komt omdat ik anders ga rijden eens er een camera naast mijn piste staat

Toch hierbij een foto met duidelijke werkpunten voor mij
Ik liet hem nog te lang worden, handen staan te laag en ik hang achterover in het zadel.. Daarom zijn foto's natuurlijk weer handig! Want ik wist niet dat het zo erg was
Die handen zijn meteen alweer opgelost en ik let er erg op dat ik rechtzit

Hier ook nog een fototje van onze eerste officiele wedstrijd, het was helaas niet zo mooi weer.

Heel erg bedankt voor ons topic te bezoeken!