Mijn Lieve Kleine Teddybeer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shinydiamond

Mijn Lieve Kleine Teddybeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-15 15:09

In de mei en zomervakantie is onze vaste bestemming een camping in Drenthe waar wij dan een tijdje verblijven. Overmorgen vertrek ik ook weer daarheen voor 2 weken. Aangezien ik een aantal vriendinnen daar heb die daar al een aantal jaar helpen, mocht ik ook helpen, wel bij de ponys natuurlijk :j

Naast de pony lopen als er een kleintje opzit, met de buitenritten meelopen als mensen de route niet weten, water en een hapje geven, als het erg warm is even afkoelen, soms zelf een ritje en s'avonds naar de wei brengen. Super gezellig altijd daar met al die meiden!

De pony's die er meestal zijn, zijn vooral shetlanders, maar er zijn ook een aantal welshjes bij. De vorige zomer paste ik nog op mijn lieveling, Desperado, en in mei dit jaar nog net en eigenlijk ook niet meer echt. Dus ben ik bang dat ik helaas deze zomer moet overstappen op een welshje als ik ga rijden. :\

Maar ik heb al een te groot verhaal geschreven... Ik wil mijn kleine teddybeertje toch even in het zonnetje zetten voor ik weer naar hem toe ga :o

De foto's zijn of te klein of heel wazig helaas maar goed :P

1. Billen :D
Afbeelding

2. Van vorige zomer, let niet teveel op mijn hoofd
Afbeelding

3. En tja, je ziet hier al dat ik eigenlijk te groot ben, maar dit was alleen voor de foto even erop zitten
Afbeelding

Een reactie vind ik leuk :j