Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SG1985 schreef:Wat bij mij ook erg meespeelt is dat ik veel kijk naar anderen. Bij sommige combinaties gaat het veel sneller lijkt wel (maar ook die hebben hun eigen sores), maar goed..... Soms moet ik even doorbijten, en roep ik: ik zet haar op marktplaats.... maar na 2 seconden denk ik al weer: neeeeee.... geef het tijd

.
xmarliez schreef:Jezelf meten aan een ander is gewoon ontzettend demotiverend. Jullie hebben je eigen weg en dat is waar je, je op moet concentreren.
Daarnaast laten mensen alleen de goede dingen weten (hoog gescoord op wedstrijd bijv.) maar als ze af hebben moeten groeten lees je dat nergens hoor
SG1985 schreef:Het is ook, als ik met veel druk rij, heb ik haar zo voor de bakker... maar is dat voor de bakker? Wil je dat? Ja het staat wel leuk in de ring.
Ik wil ook dat ze met weinig druk en een losse teugel over de rug en door het lijf loopt....
Dat is een dingetje
SG1985 schreef:Ik ben een über perfectionist... dat is vooral heel erg voor mijzelf... ik ben mega streng naar mijzelf toe.... iedereen stoot mij geregeld aan, wanneer start je nu eens? Dan loop ik al bijna rood aan... ik durf dan niet omdat de galop nog grof en in disbalans is. Dat wil ik mijzelf niet aan doen....
Daardoor bestaat ook de kans dat je onredelijk naar je paard bent. Ik heb nu een mega instructeur die zegt, okay als jij wilt dat ze perfect loopt... dan start je toch gewoon over 1-2 jaar. Maar gun jezelf dan de rust en ruimte om te groeien! Maar vooral het paard... hij zegt geregeld: we werken aan jou, dan volgt zij vanzelf....
. Enkel omdat ik gericht naar de wedstrijden toe reed.
? Het is hartstikke leuk en je hoeft niet te scoren omdat het je inkomen is neem ik aan. Dus geniet gewoon van het samen weg zijn en het je best doen, samen met je paard. En neem het jurycommentaar mee naar huis en ga er aan werken. Dan zul je zien dat het je juist enorm kan motiveren.
Er zijn nog 28 te beoordelen onderdelen