) al een hele klus. Die hebben we dan ook om gelaten (helaas heeft ze die nu weer afgekregen) zodat het makkelijker zou zijn voor ons om haar te pakken. Want eenmaal je ze vast hebt is er niets aan de hand, behalve als je haar op welke manier dan ook te snel benadert, paniekeert ze helemaal. Gisteren zijn we ongeveer na een week eindelijk nog eens terug kunnen gaan, heeft ze haar halster afgekregen ondertussen.. Vandaag hebben we het niet terug aan gekregen helaas maar het was wel weer een goed dagje! We hebben haar kunnen borstelen aaien overal wanneer ze in de stal stond en dat ging dan weer 10 minuten goed. Terwijl had ik dr halster vast en ze was heel nieuwsgierig aan het ruiken, tijdje later hield ik haar halster wat hoger, rook ze er weer aan maar toen ging het fout. Hoewel ik geen enkele beweging maakte begon ze weer te paniekeren en zat ze vol spanning. Dan hebben we het halster weggelegd en heeft Amber nog een poging gedaan om haar te borstelen, dat ging goed en toen zijn we gestopt! We hebben haar nog even afgespoeld en dat is dan geen probleem
gek beest is het.Daarna kon ze gewoon terug de weide op en ik denk dat ze helemaal heeft genoten van de aandacht langs de ene kant.. show time! ze was in haar nopjes na de 'sproeibeurt'
Hier de foto's..

Op alle foto's berust een copyright
Ik hoop dat ik nog iemand vind die met haar wilt verder werken want het zou zonde zijn om zo een mooi dier te laten staan zodat ze helemaal 'onhandelbaar' wordt..
Als dit niet gebeurt dan neem ik het gewoon weer op als ik terug kom en naar hier emigreer!Reactie is altijd welkom